لزوم شناسایی و دستگیری عوامل حزب منحله دمکرات در قالب زاگرس چاوه ریمانه!

آکام نیوز/اختصاصی: حزب دمکرات کردستان ایران که از هر فرصتی برای خودنمایی و ابراز وجود استفاده می کنند، در پی وقوع سیل در برخی استان های کشورمان و بخصوص لرستان، در اقدامی تبلیغاتی با انتشار تصاویری از هواداران اندک خود با یونیفرم های مشابه پیشمرگان دمکرات، وانمود می کنند که در حال جمع آوری کمک به مردم سیل زده هستند.

به گزارش آکام نیوز، در این تبلیغات شاهد هستیم که متاسفانه باز هم قوم پرستی و قوم گرایی در نطفه این گروهکها ریشه دوانده، با برانگیختن احساسات قومیتی مردم، به افکار عمومی القا می کنند که لرستان و ایلام جزء کردستان هستند و به همین خاطر باید فقط به این دو مرکز توجه کرد!

حال گذشته از این ادعای مضحک و کودکانه، باید به این امر توجه داشت که متاسفانه حزب دمکرات کردستان ایران به جای تسکین آلام مردم رنجدیده و سیل زده کشورمان، نیروهای هوادار خود را در قالب کمیته ای موسوم به " زاگرس چاوه ریمانه" ( زاگرس منتظر ماست)، با یونیفرم های پیشمرگان دمکرات، به جمع مردم روستایی و ناآگاه فرستاده اند تا به نام سیل زدگان و به کام سران این گروهک، کمک های مردم از همه جا بی خبر را به دست نیروهای حزب دمکرات در شمال عراق برسانند.

متاسفانه برخی مردم عوام نیز بدون اطلاع از اینکه این افراد هواداران این گروهک هستند، کمک های خود را تحویل عناصر این گروه داده اند و سران حزب دمکرات از این راه به پول های کلانی دست پیدا کرده اند.

نیروهای وابسته به حزب دمکرات در روز روشن در قالب این کمیته موهوم، با لباس فرم های مشابه پیشمرگان، از آب گل آلود به نفع خود ماهی می گیرند و این چنین عرض اندام می کنند.

جمعی از مردم شهرهای کردنشین کشور از جمله، بوکان، مریوان، سنندج، اشنویه و…در تماس با آکام نیوز، از نیروهای امنیتی کشور، درخواست دارند تا نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این پروژه اقدام کنند و پول هایی که این افراد به نام سیل زدگان کلاهبرداری کرده و دریافت کرده اند را به مردم نیازمند واقعی برسانند و هر چه سریع تر این جلوی رفتارهای هنجارشکنانه این عده از هواداران دمکرات را بگیرند.

تصاویری از این افراد را ملاحظه می کنید که متاسفانه از هر فرصتی برای سوء استفاده از احساسات میهن پرستانه مردم عزیز کشور استفاده می کنند.

اهداف این کمیته کاملا مشخص است و همانطوریکه در تصاویر می بینید حضور این عده ساختارشکن با یونیفرم های پیشمرگان دمکرات جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمی گذارند که پشت پرده این ماجرا یک توطئه در جریان است که باید در نطفه خفه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا