برای اولین بار آکام نیوز اسامی ناقضان حقوق بشر و قاتلان مردم در کردستان ایران را منتشر می کند

آکام نیوز-اختصاصی: برابر اخبار واصله از منابع مختلف خبری، مطلع شدیم حزب دمکرات کردستان ایران به نیروهای خود در سایت دیگر حزب بنام کردپا دستور داده تا با افشای اسامی مسئولان و دست اندرکاران دلسوز و مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل شهرهای کردستان، به نوعی عقده گشایی کرده و وانمود کنند که یک منبع از داخل دادگستری این اخبار را به آنها داده است!!

به گزارش بولتن نیوز، بر کسی پوشیده نیست تمام اسامی منتشره از سوی سایت حزب دمکرات، مخفی نیستند و هر کسی با کارهای دادگاه سروکار داشته باشد، به خوبی با مسئولان دادگستری آشنایی پیدا می کند و فرد به فرد اسامی ذکر شده را مردم به خوبی می شناسند پس این دروغ که یک منبع آنها را در اختیار سایت وابسته به دمکرات قرار داده صرفا یک جنگ روانی برای رسمیت دادن به خبر عمومی آنهاست!

در راستای شفاف سازی و انتشار اخبار واقعی، سایت خبری تحلیلی آکام نیوز ظرف روزهای آینده، اسامی افرادی از کومله، دمکرات و… که در کشتار و قتل شهروندان کردستان ایران دست دارند و یا در تیم های مختلف به منطقه وارد شده و بعد از عملیات قتل و بمب گذاری به داخل کشور بازگشته اند را بصورت اختصاصی منتشر خواهد کرد.

افرادی که برچسب ناقضان حقوق بشر نه بلکه برچسب تروریست بیشتر به آنها می خورد و بهتر است مردم این جانیان و جنایتکاران را به خوبی بشناسند.

پس منتظر اعلام اسامی به زودی در سایت خبری تحلیلی آکام نیوز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا