فوری/ بحران در کومله مهتدی+ رفیق حسین پناهی و نیروهایش از کومله جدا شدند

آکام نیوز: برابر اخبار واصله از شمال عراق، مطلع شدیم، رفیق حسین پناهی مسئول امنیت گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران، موفق شده تعدادی از پیشمرگان زبده کومله مهتدی را از ادامه عضویت در این گروه منصرف کند.

به گزارش آکام نیوز، تا این لحظه تعداد زیادی از نیروهای کومله مهتدی از اردوگاه زرگویزله خارج شده اند، سردسته این نیروها رفیق حسین پناهی برادر امجد حسین پناهی است.

پیشمرگان جدا شده که به سرکردگی رفیق حسین پناهی برادر رامین حسین پناهی و امجد حسین پناهی، از اردوگاه خارج شده اند قصد ملحق شدن به امجد حسین پناهی در کومله زحمتکشان کردستان را دارند.

رفیق حسین پناهی با همراهی برادرش امجد حسین پناهی قصد دارند تا نیروهای زبده کومله را به سمت خود بکشانند و در این راه از حمایت کامل عمر ایلخانی زاده سرکرده کومله زحمتکشان کردستان برخوردار هستند.

رفیق حسین پناهی مسئول امنیت کومله عبدالله مهتدی است که با این کار یکی از ضربات مهلک را به کومله مهتدی وارد کرد، این پیشمرگان در حال ملحق شدن به جناح رقیب عبدالله مهتدی هستند.

سیاستهای اخیر سرکرده گروهک کومله و نزدیکی او با آمریکا باعث شده بخش زیادی از پیشمرگان که خود را کمونیست و مخالف امپریالیسم می دانند، قید عضویت در این گروهک را زده و به گروهی ملحق شوند که در تضاد با سیاستهای سرکرده کومله است.

رفیق حسین پناهی یکی از افرادی است که موفق شده با سخنرانی های خود در محافل درون گروهی، بخش زیادی از پیشمرگان را به سمت خود بکشاند و در این روز مهم این افراد را با خود همراه سازد.

با این اتفاق، کومله وارد بحرانی جدی شده است و زمزمه های یک انشعاب جدید به گوش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا