عبدالله مهتدی آماده باش داد+ پیشمرگان حق خروج ندارند!

آکام نیوز: در پی خروج رفیق حسین پناهی مسئول امنیت گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران از کومله و همراهی تعدادی از پیشمرگان با او، عبدالله مهتدی دستورالعملی جدید صادر کرد.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی که ضربه مهلکی از رفیق حسین پناهی برادر امجد حسین پناهی خورده و تعدادی از نیروهایش را از دست داده و دچار تقلیل و ریزش شدید نیرو شده است به نیروهای پیشمرگ اعلام آماده باش داد.

عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله، که بشدت دستپاچه شده و نگران کودتای داخلی در کومله است به نیروهایش اعلام کرده تا اطلاع ثانوی کسی حق خروج از اردوگاه و مرخصی را ندارد و همه باید در اردوگاه حضور داشته باشند.

هدف عبدالله مهتدی این است که نیروهای پیشمرگش در زمان مرخصی با رفیق و امجد حسین پناهی ارتباط نگیرند و جذب کومله ایلخانی زاده نشوند.

از سویی دیگر زمزمه هایی مبنی بر شورایی شدن رهبری کومله به گوش می رسد و برخی افراد در تلاش هستند تا رهبری کومله را ترغیب کنند تا شکل رهبری به صورت شورایی باشد.

در حال حاضر بحرانی جدی بر اردوگاه کومله سایه افکنده و باید منتظر اتفاقات مهمی در روزهای آینده باشیم.

پیشمرگان کومله با محدودیت ایجاد شده مخالف هستند و در حال چانه زنی برای لغو این محدودیت هستند اما فعلا رهبری کومله در تصمیم خود راسخ بوده و قصد تجدیدنظر ندارد.

ناگفته نماند رفیق حسین پناهی همزمان با ورود امجد حسین پناهی به کومله زحمتکشان کردستان، تعدادی از پیشمرگان کومله مهتدی را با خود همراه کرده و از این گروه جدا شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا