افشاگری عضو بلندپایه حزب دمکرات پس از ۳۰ سال؛ ترور عضو رده بالای حزب دمکرات کار جمهوری اسلامی نبود

آکام نیوز: یکی از اعضای رهبری و رده بالای گروهک حزب دمکرات کردستان، از یک توطئه درون گروهی برای قتل یکی از فرماندهان دمکرات که منجر به هلاکت او شد خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، در دهه ۶۰، گروهکهای کردی در بیشتر مناطق کردنشین ایران حضوری فعال داشتند و نیروهای آنها در قالب گردان های مختلف سازماندهی می شدند.

ترور عضو رده بالای حزب دمکرات کار جمهوری اسلامی نبود

در همان سالها ترورهای درون گروهی زیادی در گروهک های کومله و دمکرات اتفاق می افتاد، ترورهایی که بخاطر منافع شخصی و رسیدن به جایگاه بالاتر، انجام می شد و هر تروری که توسط رقبا صورت می گرفت، آن را به جمهوری اسلامی ربط می دادند و طبیعتا در آن سالها، هر تروری که صورت می گرفت و طبیعتا در آن سالها جامعه بین المللی قبول می کرد هر تروری که در داخل گروهک ها صورت می گیرد کار جمهوری اسلامی است، چون درگیری این گروهکها با نظام جمهوری اسلامی بود و دیواری کوتاه تر از دیوار نظام جمهوری اسلامی برای انتصاب قتل ها به آن وجود نداشت.

به همین دلیل اعضای گروهکها از این فرصت استفاده کرده و رقبای هم را به قتل می رساندند و به راحتی آن را به گردن جمهوری اسلامی می انداختند، تا اینکه ۳۰ سال پس از یک ترور درون گروهی در حزب دمکرات، این بار یکی از توطئه های این گروهک افشاء شد.

جلیل گادانی مشهور به مام جلیل، دبیرکل وقت حزب دمکرات کردستان (رهبری انقلابی)، در مصاحبه با رادیو کردانه افشاگری مهمی انجام داد و پرده از یک قتل درون گروهی برداشت، قتلی که در طول این ۳۰ سال به نام جمهوری اسلامی در رسانه های اپوزیسیون ثبت شده بود.

جلیل گادانی در افشاگری خود گفت؛

"در شب ترور کاک شاپور فیروزی یکی از فرماندهان نظامی حزب دمکرات کردستان ایران،  پس از بررسی و آزمایش سلاح های پیشمرگان و مسئولین در قرارگاه مشخص شد، گلوله ای که منجر به کشته شدن این فرمانده عالی رتبه حزب دمکرات شده بود، از اسلحه مظفر میتران  که آن زمان عضو کمیته مرکزی بوده، شلیک شده است و تمام گلوله های شیلک شده متعلق به وی بوده است و قاتل و مسئول ترور شاپور، کسی نیست جز، مظفر میتران که اکنون در کشور دانمارک پناهندگی سیاسی دارد!

عکس مظفر میتران (قاتل) شخصی که عضو کمیته مرکزی وقت حزب دمکرات بود و همچنین شاهو فیروزی( مقتول) فرمانده وقت گردان موسوم به "بیستون"، را مشاهده می کنید.

ترور عضو رده بالای حزب دمکرات کار جمهوری اسلامی نبود

(تصویر مقتول)

طبق گفته های جلیل گادانی، مظفر میتران در دانمارک است و در این کشور پناهندگی سیاسی هم دریافت کرده است و کسی هم او را به جرم این قتل، بازخواست و محاکمه نکرده است!

ترور عضو رده بالای حزب دمکرات کار جمهوری اسلامی نبود

(تصویر قاتل)

حال این سوال مطرح می شود که چرا جلیل گادانی بعد از ۳۰ سال لب به اعتراف گشوده است و چرا در طول این ۳۰ سال حقیقت را فاش نکرده است؟!

جواب این سوال نیز روشن است، در حزب دمکرات قتل های درون گروهی زیادی اتفاق افتاده و تمام این قتل ها را به گردن جمهوری اسلامی ایران انداخته اند و ۳۰ سال است که این گروهک، در رسانه ها از مقتولین با نام شهید یاد می کند و در ویژه برنامه کاروان شهیدان حزب منحله دمکرات، زندگینامه و نحوه کشته شدن آنها شرح داده می شود، حال حزب دمکرات نمی تواند بیاید و اعلام کند که ما دروغ گفتیم و این قتل ها را جمهوری اسلامی انجام نداده و توسط نیروهای خودمان انجام شده است!

اما به هر حال چهره واقعی این دروغگوها و قاتلان باز هم برملا شد و افکار عمومی می بینند که این گروهکها حتی به نیروهای خودشان رحم نکرده اند، چه برسد به اینکه به مردم کردستان ایران رحم کنند، آنها برای رسیدن به قدرت هر مانعی را از سر راه بر می دارند، حال این مانع می تواند از نیروهای وفادار خودشان هم باشد یا… فرقی نمی کند، مانع مانع است و باید برداشته شود، این شعار سرکرده گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا