گروهکهای کردی، حمله موشکی به سفارت آمریکا را به گردن ایران انداختند؛ حزب منحله دمکرات، آتش بیار جنگ ایران و آمریکا

آکام نیوز: دو شب پیش یک موشک کاتیوشا به منطقه سبز بغداد در نزدیکی سفارت آمریکا، اصابت کرد.

به گزارش آکام نیوز، گروهکهای کردی، به عنوان سربازان پیاده نظام آمریکا در شمال عراق حضور فعالی دارند و برای به راه انداختن یک جنگ تمام عیار بین آمریکا و ایران تلاش های خود را دو چندان کرده اند.

حزب منحله دمکرات، آتش بیار جنگ ایران و آمریکا

ساعاتی پیش رسانه های حزب دمکرات کردستان و گروهک کومله در بیانیه ها و گزارش های مختلفی، حمله موشکی دو شب پیش به منطقه سبز بغداد در نزدیکی سفارت آمریکا را به نیروهای وابسته به جمهوری اسلامی ایران ربط دادند و اعلام کردند که این حمله توسط نیروهای وابسته به ایران انجام شده است!

حزب دمکرات کردستان ایران هم در همین ارتباط با صدور بیانیه ای اعلام کرد که منطقه سبز بغداد مورد حمله نیروهای وابسته به رژیم ایران قرار گرفته و هدف این نیروها حمله به سفارت آمریکا بوده است.

گروهکهای تجزیه طلب کرد که از جمهوری اسلامی ایران عقده شدیدی دارند به هر دری می زنند تا مقدمات شروع یک جنگ نظامی را فراهم کنند.

مصطفی هجری سرکرده گروهک دمکرات و عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله، بارها در سفرهایی که به واشنگتن داشته اند، در ملاقات با مقامات وزارت خارجه آمریکا و خصوصا مایک پامپئو وزیر خارجه دولت دونالد ترامپ، از آنها درخواست کرده اند تا به ایران حمله نظامی کنند!

این گروهکها برای به قدرت رسیدن در منطقه کردستان تلاش می کنند و برای رسیدن به این هدف، به آمریکا و حمله نظامی دل بسته اند.

بارها سرکردگان کومله و دمکرات از رویای خود برای حکمرانی در کردستان ایران سخن گفته اند و اظهار امیدواری می کنند که روزی کردستان ایران تبدیل به اقلیم کردستان ایران شود و این دو نفر نیز جلال طالبانی و مسعود بارزانی اقلیم کردستان ایران شوند!

آرزویی که این گروهکها و سرانشان، به گور خواهد برد و هرگز محقق نخواهد شد، چرا که کردستان ایران، کردستان عراق نیست و تفاوت های اقلیمی این دو منطقه با یکدیگر، به اندازه زمین تا آسمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا