اخاذی نیروهای حزب دمکرات از روستائیان کردستان+ عکس

آکام نیوز: یک تیم سرتاپا مسلح وابسته به حزب دمکرات کردستان ایران نیمه های شب وارد یک روستا شده و به زور اسلحه از مردم روستا اخاذی کردند.

به گزارش آکام نیوز، با شروع فصل بهار و تابستان تیم های مسلح گروهکهای کردی فعالیت های خود را آغاز می کنند.

اخاذی تروریستهای حزب منحله دمکرات از روستائیان کردستان

این تیم ها تحت حمایت مستقیم آمریکا، عربستان سعودی و امارات متحده عربی، هستند و با هماهنگی سرویس های جاسوسی کشورهای متخاصم، به قصد ناامن کردن مناطق کردنشین ایران وارد کشور می شوند.

حزب دمکرات کردستان ایران در این امر پیشتاز است و تیم های مسلح خود را با هدف ناامنی، ایجاد رعب و وحشت در بین مردم واخاذی از روستائیان به مناطق مرزنشین شمالغرب کشور، اعزام می کند.

یکی از این تیم های مسلح که تحت نظر کاوه بهرامی عضو رهبری گروهک حزب دمکرات وارد منطقه شده بود به قصد اخاذی وارد چند روستای مرزی مریوان شده و ضمن آزار و اذیت مردم، به زور از آنها پول گرفته اند.

تیم های حزب دمکرات نیمه های شب در حالیکه مردم روستا در خواب بودند به مقابل درب منزل روستائیان رفته و از آنها طلب پول کردند!

فرمانده این تیم ها به مردم گفته که این پول ها برای کمک به حزب است و هر کسی این کمک زوری را نکند مزدور نامیده می شود و به سزای اعمالش خواهد رسید!

احزاب کردی با این ترفند موفق شدند دست به غارت اموال مردم روستایی زده و هر کسی نیز که مقاومت کرده با زور اسلحه و تهدید و ارعاب ناچار شده تا هر چه دارد را به این سارقان بدهد.

تا کنون این تیم ها در لباس پیشمرگ حزب دمکرات، پول های کلانی به جیب زده اند و به این شیوه کسب درآمد می کنند، هدف اصلی اعزام این تیم ها نیز همین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا