حزب دمکرات کردستان رسما وابستگی کمپین زاگرس چاوه ریمانه به این گروهک را تایید کرد+ سند

آکام نیوز: وابستگی کمپین هایی به نام کمک به مردم رنجدیده از سوی گروهکهای کردی در داخل کشور، مهر تاییدی بر فرصت طلبی و منفعت طلبی این گروهکهاست.

به گزارش آکام نیوز، چندی پیش خبری در آکام نیوز منتشر شد که در آن نسبت به فعالیت کمپینی مشکوک در کردستان تحت عنوان " زاگرس چاوه ریمانه"، هشدار داده شده بود.

حزب منحله دمکرات کردستان رسما وابستگی کمپین زاگرس چاوه ریمانه به این گروهک را تایید کرد

این کمپین که در ظاهر برای کمک به سیل زدگان ایلام راه اندازی شده بود تحت حمایت کامل رسانه های گروهک حزب دمکرات کردستان ایران قرار داشت و همین امر باعث وجود شائبه هایی در خصوص فعالیت های این کمپین شده بود.

در همان روزها گزارش هایی در همین ارتباط در آکام نیوز، منتشر شد و بر وابستگی این کمپین به حزب دمکرات تاکید شده و نسبت به جمع آوری کمک های مردمی از سوی این کمپین به نفع گروهک دمکرات، هشدار داده شد.

پس از انتشار این گزارش، تعدادی از افراد این گروهک توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شدند، این افراد به نام کمک به سیل زدگان با یونیفرم های پیشمرگان حزب دمکرات در کوهها و روستاها دیده می شدند و کمک های شایانی نیز از مردم جمع آوری کردند.

اما این کمک ها صرفا به نفع حزب دمکرات بود و تبلیغی نیز برای این گروهک محسوب می شد.

امروز سایت رسمی گروهک حزب دمکرات رسما بطور مستقیم و غیرمستقیم، خبر آکام نیوز را تایید کرد و بر وابستگی افراد این کمپین به گروهک دمکرات اعتراف کرد.

سایت رسمی دمکرات و شبکه های اجتماعی وابسته به این گروهک، بیانیه های این کمپین را نیز به طور اختصاصی منتشر کردند و خواستار آزادی یکی از دستگیرشدگان این کمپین شدند!

انتشار این بیانیه ها در رسانه های گروهک دمکرات بار دیگر نشان داد که این کمپین و فعالیت های مشابه در راستای تبلیغ برای این گروهک بوده و این فرصت طلبان سوار بر موج احساسات مردم نوعدوست کشورمان در روزهایی مانند سیل و زلزله، به نفع خود فعالیت می کنند و تنها چیزی که در چنین روزهای سختی برای این گروهک مهم نیست کمک به مردم مصیبت دیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا