خبرفوری/ دستگیر شدگان روز قدس سنندج، عضو حزب دمکرات هستند+ اسامی دستگیر شدگان

آکام نیوز/اختصاصی: همانطوریکه روز گذشته در خبری فوری اعلام شد، یک تیم مسلح که قصد عملیات مسلحانه و خرابکارانه در سنندج را داشتند دستگیر شدند.

به گزارش آکام نیوز، اعضای دستگیر شده وابسته به حزب دمکرات کردستان و عضو هسته تشکیلات مخفی و داخلی دمکرات هستند.

جزئیات بیشتر این خبر به شرح زیر است؛

۳ نفر از اعضای هسته تشکیلات مخفی و داخلی حزب دمکرات کردستان در آستانه راهپیمایی روز قدس دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی کردستان خبر این دستگیری ها را علنی کرد.

وی افزود؛ در چند روز گذشته با اشراف نیرو‌های اطلاعاتی نیروی انتظامی ۳ نفر از اعضای یک گروه که قصد داشتند در روز قدس در سنندج عملیات تروریستی انجام دهند با ۳ قبضه اسلحه و ۱۳ خشاب و حدود۳۰۰ گلوله دستگیر شدند .

اما با پیگیری های بیشتر باخبر شدیم اعضای دستگیر شده وابسته به حزب دمکرات هستند.

۳ فرد دستگیر شده از انجمن نوژین (وابسته به حزب دمکرات) هستند که در پوشش اقدامات فرهنگی و آموزش زبان رو به اقدامات تشکیلاتی به نفع حزب دمکرات کردستان کرده و در آخرین تصمیم حزب دمکرات با ارسال سلاح، آنها را مسلح و آماده اقدامات مسلحانه در بین مردم بیگناه کردستان، کرده بود.

گفتنی است پس از تلفات سالهای گذشته به طرح راسان حدکا و همچنین تیم های حدک، آخرین تصمیم دمکرات، مسلح کردن هسته های داخلی و استفاده از ظرفیت آنها برای اقدام نظامی و تروریستی در داخل کشور است که این بار با درایت نیروهای نظامی و انتظامی، عاملین دستگیر و سلاح های ارسالی حزب نیز کشف و ضبط شد.

از جمله دستگیر شده های این انجمن مسلح شده توسط دمکرات، زهرا محمدی می باشد که این روزها حزب برای آزادی و اثبات بی گناهی او سینه چاک می کند، اما به روشی بسیار ناشیانه!

سایر اعضای این انجمن از جمله ریبوار منبری و ادریس منبری با قید وثیقه آزاد شده اند.

ناگفته نماند چندی پیش در خبری از وابستگی این انجمن به گروهک دمکرات گفته شد و متعاقب انتشار این اخبار، نیروهای نظامی و انتظامی عاملین اصلی و مسلح این جریان وابسته به دمکرات را شناسایی و دستگیر کردند.

حزب دمکرات در قالب کمپین های مذکور و به نام کمک به سیل زدگان، اقدامات خرابکارانه انجام می داد.

گفتنی است در چند روز گذشته نیز رسانه های حزب دمکرات علنا با پخش بیانیه های این به اصطلاح کمپین ها( تشکیلات مخفی دمکرات)، علنا وابستگی آنها به دمکرات را تایید کرده بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا