نتیجه ناامن کردن کردستان توسط کومله و دمکرات؛ دانمارک به شهروندانش هشدار داد به دلیل حضور دمکرات و کومله به کردستان ایران سفر نکنند

آکام نیوز: شهروندان آلمانی و دانمارکی در حالی از سفر به کردستان منع شده اند که گروهکهای فعال در منطقه، مدعی هستند برای مردم این مناطق می جنگند!

به گزارش آکام نیوز، اواخر اردیبهشت ماه سالجاری بود که وزارت خارجه آلمان در اطلاعیه‌ای به شهروندان آلمانی که قصد سفر به ایران را دارند، هشدار داد که از سفر به چند شهر ایران خودداری کنند.

در اطلاعیه وزارت خارجه آلمان آمده که شهروندان آلمانی به دلیل حضور اشرار جیش العدل در سیستان و بلوچستان، اشرار الاحوازیه در خوزستان و اشرار کومله و دمکرات در کردستان، به این مناطق سفر نکنند.

در اطلاعیه وزارت خارجه آلمان به وضعیت امنیتی در کردستان اشاره و آمده است: طی چند سال اخیر و به ویژه در سال ٢٠١۵ درگیری‌های مسلحانه میان احزاب کُرد اپوزیسیون حکومت ایران و نیروهای امنیتی ایران روی داده و وضعیت آن از لحاظ امنیتی ناامن است.

وزارت خارجه آلمان تأکید کرد: احزاب کُرد ایرانی، باعث ناامن شدن کردستان شده اند و به همین دلیل نباید به این منطقه سفر کنید.

حال پس از گذشت چند هفته از این اطلاعیه، این بار وزارت خارجه دانمارک به شهروندانش هشدار داد که از سفر به کردستان، سیستان و بلوچستان و خوزستان خودداری کنند.

شهروندان آلمانی و دانمارکی در حالی از سفر به مناطق یاد شده منع شده اند که گروهکهای فعال در مناطق نام برده شده، مدعی هستند برای مردم این مناطق می جنگند!

اما همانطوریکه می بینیم، دست آورد این گروهکها برای مردم، جز ناامنی، فقر، بیکاری و بدنامی مناطق یادشده در بین کشورهای اروپایی، نبوده و نخواهد بود.

ناگفته نماند بدنبال تهدید عربستان سعودی که گفته بود جنگ را به شهرهای ایران می کشاند، حزب دمکرات کردستان ایران که به گواه اپوزیسیون خارج نشین، مامور اجرای سیاستها و برنامه های عربستان سعودی شده، با اعلام "راسان روژهلات" در نوروز ٩۵، استارت درگیری ها را زد و باعث ترس و وحشت نه تنها مردم کردستان بلکه توریست ها و جهانگردان هم شدند و این دست آورد احزاب کردی، برای کردهای ایران است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا