سایت وابسته به مسعود بارزانی مدعی شد دکتر عرفان قانعی فرد در بازداشت نیروهای آمریکایی است!

آکام نیوز: سایت وابسته به مسعود بارزانی رحیم رشیدی خائن وابسته به دمکرات را وطن پرست و دکتر قانعی فرد را خائن معرفی کرد و به این ترتیب جای خائن و وطن پرست را جابجا کرد.

به گزارش آکام نیوز، سال گذشته برخی منابع مطلع در کردستان عراق از بازداشت دکتر عرفان قانعی فرد مورخ و نویسنده کرد ایرانی خبر دادند اما از آنجائیکه نمی توانستیم از صحت و سقم این ادعا باخبر شویم در این باره مطلبی منتشر نکردیم.

امروز سایت وابسته به مسعود بارزانی رسما اعتراف کرد که دکتر قانعی فرد که در این مدت خبری از او نبود، در بازداشت نیروهای آمریکایی به سر می برد، گرچه برخی منابع مطلع از بازداشت دکتر قانعی فرد توسط نیروهای حزب دمکرات کردستان عراق در اربیل خبر می دهند و این ادعا می تواند یک سناریو از سوی رسانه های حکومت اقلیم برای منحرف کردن افکار عمومی باشد.

گرچه از این مسئله نیز نباید به سادگی گذشت که منبع رسانه بارزانی برای این ادعا که دکتر قانعی فرد در بازداشت آمریکاست چیست؟

رسانه بارزانی بر اساس چه اسناد و دلایلی به این یقین رسیده که دکتر قانعی فرد در آمریکا زندانی است؟!

باس نیوز سایت وابسته به پارتی که به دشمنی با ملت ایران معروف است و از طرفداران سرسخت گروهکهای تجزیه طلب کردی است، در گزارشی با این مضمون " وطن دوستی رحیم رشیدی و خیانت عرفان قانعی فرد" یک خائن و وطن فروش وابسته به حزب دمکرات که دونالد ترامپ از او به عنوان مستر کرد یاد کرده، را وطن دوست معرفی کرد و دکتر فانعی فرد را خائن و وطن فروش نامید!

فارغ از اینکه در این گزارش جای خائن و وطن فروش را با جای وطن دوست و مورخ کرد دکتر قانعی فرد، تغییر داده اند، از این نکته نباید غافل ماند که حکومت اقلیم و بخصوص حزب دمکرات کردستان عراق در دستگیری و بازداشت قانعی فرد نقش مهمی ایفا کرده اند چرا که قلم قانعی فرد لرزه بر اندام سران حزب دمکرات کردستان عراق و بارزانی ها انداخته بود و این خاندان برای ساکت کردن این صدا و فعال رسانه ای دست به کار شده و او را دو دستی تحویل نیروهای آمریکایی و شاید هم تحویل سیاه چال های خود این حکومت داده باشند!

باس نیوز در ارتباط با رحیم رشیدی که محبوب دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست و گزارش فسادهای اخلاقی این شخص بارها منتشر شده به مقایسه او با دکتر قانعی فرد پرداخته و می نویسد؛

"رحیم رشیدی یکی از روزنامه نگاران فعال و دلسوز کورد است که در مبارزه ملی و دمکراتیک ملت کورد آموزش دیده است و در چند سال اخیر در آمریکا سکونت دارد می توان از رشیدی بعنوان یک کورد دلسوز نام برد که تا کنون در مراکز دیپلوماتیک آمریکا، کنگرس و مراکز بین المللی و بخصوص رسانه های جهان مطالبات مشروع مردم کورد را مطرح کرده است وی بخصوص در زمان برگزاری همه پرسی اقلیم کوردستان، موضوع همه پرسی اقلیم کوردستان را به شکل قابل توجهی در کنفرانس و اجلاس مقامات آمریکایی مطرح نمود و همواره از حقوق و مطالبات مشروع ملت کوردستان دفاع نموده است مسلما این چنین افرادی در جامعه کوردستان از جایگاه ویژه ای برخوردارند و تاریخ از آنها به نیکی یاد خواهد کرد."

در بخشی دیگر در خصوص قانعی فرد می نویسند؛

"از سوی دیگر فردی همچون عرفان قانعی فرد که به اصطلاح خود را تحصیل کرده می داند همواره با اقدامات و فعالیتهایش نه تنها خدمتی به ملت کورد انجام نداده بلکه بعنوان مزدوری دست نشانده از سوی نهادهای اطلاعاتی ایران برای تاثیر بر افکار عمومی تمام تلاشش را بکار می گیرد این فرد که اکنون بعنوان فردی خائن و وطن فروش شناخته شده است کرامت و شخصیت خود را از دست داده است و با پشت کردن به ملت خود تلاش می کند مطالبات مشروع ملت کوردستان را به گونه ای دیگر نشان دهد باید چه ذهنیتی داشته باشد؟ آیا دشمنان کورد که وی را به عنوان یک قهرمان و دلسوز نشان می دهند در پشت پرده هم اینچنین از وی یاد می کنند؟ کسی که به خاک، میهن و ملتش وفادار نباشد چگونه می تواند به ملتی دیگر وفادار باشد و چگونه می تواند مورد اطمینان دیگر ملتها باشد؟

قانعی فرد که برخی ها وی را به عنوان نویسنده میشناسند در ۱۵ سال اخیر با امکاناتی که از سوی نهادهای اطلاعاتی دریافت نموده است همواره تمامی تلاش خود را بکار بسته است با انتشار مقالات و مطالبی، ارزشهای ملی و بالاخص رهبران ملی کورد همچون قاضی محمد و ملا مصطفی بارزانی را مورد تحقیر و بی احترامی قرار دهد.

قانعی فرد که تمامی تلاش خود را برای مخالفت با کورد و کوردستان بکار گرفته است در سالهای اخیر با مدارک جعلی به اروپا، بریتانیا و آمریکا سفره کرده است این شخص که از سوی اف بی آی به اتهام همکاری با نهادهای اطلاعاتی ایران تحت تعقیب بود در مکزیک دستگیر شده است و اکنون در آمریکا در زندان می باشد.

قانعی فرد که از هر فرصتی برای مخالفت با مبارزات حق طلبانه کورد و کوردستان و بالاخص رهبر بارزانی دریخ ننموده است مدت سه سال است از سوی اف بی آی در کالیفرنیا به اتهام همکاری با نهادهای اطلاعاتی ایران در زندان است.

وی که برای ماموریت ویژه ای از سوی نهادهای امنیتی ایران به آمریکا فرستاده شده بود در مرز مکزیک دستگیر و بعد از تحقیقات، نیروهای امنیتی آمریکا متوجه شدند که وی برای جذب برخی از شخصیتهای ایرانی به سوی نهادهای امنیتی مامور شده است."

بارزانی ها دهها روزنامه نگار مخالف خود را به شیوه های مختلف به قتل رسانده و قتل آنها را به گردن دیگران انداخته اند و افراد زیادی در این حکومت تنها به جرم ابراز عقیده دیگر زنده نیستند.

بنا به گزارشها و به ادعای بارزانی ها، دادگاه آمریکا قانعی فرد را به ۵ سال زندان محکوم کرده است.

در دوستی نزدیک آمریکایی ها با بارزانی ها شکی نیست و اگر هم دکتر قانعی فرد توسط نیروهای بارزانی دستگیر نشده باشد و واقعا در خاک آمریکا زندانی باشد باز هم نباید فراموش کرد که باعث و بانی این ظلم بزرگ تنها خاندان بارزانی هستند که تحمل شنیدن صدای مخالف و منتقد را ندارند و همچون نوکران خود در حزب دمکرات کردستان ایران و کومله، هر صدای مخالف و منتقدی محکوم به مرگ است و این همان حکومت رویایی است که برای آزادی کردها وعده داده بودند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا