گزارش اختصاصی آکام نیوز از پرونده زهرا محمدی عضو تشکیلات مخفی حزب منحله دمکرات+ اعتراف زهرا محمدی به فعالیت برای دمکرات

آکام نیوز: زهرا محمدی ۲۹ ساله از اعضای فعال و مسلح حزب منحله دمکرات کردستان ایران است که به محض شناسایی و دستگیری از سوی نهادهای نظامی و امنیتی استان کردستان، رسانه های ضد انقلاب خصوصا حزب دمکرات کردستان ایران موج شانتاژ خبری و رسانه ای را برای آزادی این عضو خود به راه انداختند.

به گزارش آکام نیوز، با دستگیری زهرا محمدی زوایای پنهان همکاری و ارتباط این عضو تشکیلات مخفی حزب دمکرات روشن شده است.

آکام نیوز بصورت اختصاصی، به بررسی پرونده این مجرم امنیتی پرداخته است و برای روشن شدن افکار عمومی، بخش هایی از این پرونده را منتشر می کند.

زهرا محمدی ۲۹ سال سن دارد و از چند سال قبل تا لحظه دستگیری بصورت مخفیانه و در قالب انجمنی به نام نوژین، برای حزب دمکرات فعالیت می کرد.

در واقع انجمن نوژین بنا به اعترافات زهرا محمدی پوششی برای فعالیت های این شخص برای گروهک تروریستی دمکرات بوده و او در قالب این انجمن موهوم و به نام تدرس زبان کردی به نقاط مختلف استان کردستان سفر کرده و برای دمکرات تبلیغ کرده است.

فعالیت های این انجمن مشکوک و گزارش های مردمی در ارتباط با اعضای این انجمن که به طور معمول با پوشش پیشمرگان حزب دمکرات فعالیت می کردند، ظن نهادهای نظامی و امنیتی را برانگیخت و برای مدتی اعضای این انجمن تحت نظر قرار گرفتند.

در وهله اول مسجل شد که ادریس منبری، ریبوار منبری و زهرا محمدی در حال فعالیت های خارج از وظایف خود در انجمن هستند به همین خاطر این ۳ نفر بازداشت شدند که به دلایلی دو متهم دیگر ادریس منبری و ریبوار منبری با قرار وثیقه فعلا آزاد شدند اما زهرا محمدی صبح روز ۵ شنبه ۲ خردادماه ۱۳۹۸ در مقابل منزلش دستگیر شد.

زهرا محمدی در اعترافات اولیه خود به صراحت اعتراف کرد که برای حزب دمکرات کار می کرده و از اعضای تشکیلات مخفی این گروهک است.

یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود به آکام نیوز گزارش داد که از زهرا محمدی ۳ قبضه اسلحه نیز کشف و ضبط شده است.

همچنین اسناد، مدارک و نامه نگاری های حزبی نیز در محل زندگی زهرا محمدی به دست آمده است و تمام این دلایل غیرقابل انکار به همراه اعترافات متهم، ثابت کرد که زهرا محمدی برای پنهان کردن فعالیت های امنیتی خود، به عضویت انجمن نوژین در آمده بود و این انجمن پوششی برای اقدامات امنیتی این متهم بوده است.

آکام نیوز به مدارک مهم دیگری در ارتباط با فعالیت های مخرب این عضو تشکیلات مخفی حزب دمکرات دست یافته که به دلیل آنکه در حال حاضر انتشار این اطلاعات به مصلحت نیست در وقت مقتضی این اطلاعات را منتشر خواهد کرد.

ناگفته نماند حمایت های آشکار حزب دمکرات از متهمه و همچنین انتشار بیانیه ها و اطلاعیه های مرتبط با دستگیری زهرا محمدی، شکی باقی نمی گذارد که با توجه به حساسیت زیاد حزب دمکرات به این متهم، او یکی از مهره های مهم دمکرات در سنندج بوده و احتمالا دستگیری این شخص خسارت بزرگی برای دمکرات بوده است.

متاسفانه رسانه های وابسته به حزب دمکرات در چند روز اخیر با صدور بیانیه های پشت سرهم و عجولانه سعی داشتند تا در بین افکار عمومی القا کنند که این متهم بخاطر تدریس زبان کردی دستگیر شده است تا افکار عمومی را گمراه کنند که در این امر ناکام ماندند چرا که افکار عمومی به خوبی می دانند که هیچ فعال مدنی و معلم زبانی با اسلحه تدریس نمی کند و قصد تیراندازی در مراسم روز جهانی قدس را ندارد!

در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این پرونده در آکام نیوز منتشر می شود.

برای دیدن تازه ترین اخبار داغ و دست اول گروهکهای کردی عضو کانال تلگرام آکام نیوز شوید  https://t.me/akamnews 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا