جوسازی گروهک کومله از یک پرونده+ درگیری اراذل و اوباش در سنندج و تبلیغ کومله برای قاتل!

آکام نیوز: اوایل خردادماه سالجاری خبر درگیری شدید بین چند نفر از اراذل و اوباش که منجر به قتل شده بود، در شهر سنندج، پخش شد و این خبر به کومله هم رسید!

به گزارش آکام نیوز، گروهک تجزیه طلب موسوم به کومله زحمتکشان کردستان از هر اتفاق و ماجرایی در کردستان ایران به نفع خود، بهره برداری سیاسی می کنند.

چندی پیش در شهرستان سنندج بر اثر یک نزاع خیابانی و تسویه حساب شخصی بین چند نفر از اراذل و اوباش دو محله سنندج، چند نفر کشته و زخمی شدند.

پس از این نزاع و قتل خیابانی، رسانه های رسمی گروهک کومله ماجرا را تحریف کرده و سعی کردند تا یکی از طرفین درگیری را از اعضای خود معرفی کرده و به این ترتیب این پرونده را به سمت دیگری بکشانند.

اما اصل ماجرا از این قرار است؛

خسرو جمالی با اسلحه خود با همدستی افشین ملایی به محله (کورآوا) کورآباد، رفته و با بارزان خدامرادی و هادی صمدی و آزاد درگیر می شود که این درگیری خشن بین این چند نفر، منجر به کشته شدن بارزان خدامرادی و هادی صمدی شده و آزاد هم زخمی می شود.

پس از پایان این درگیری گروهک کومله به سرعت این خبر را بازتاب می دهد!

درگیری اراذل و اوباش در سنندج و تبلیغ کومله برای قاتل!

گروهک کومله در یک اطلاعیه، مقتولین را مواد فروش و مزدور جمهوری اسلامی خوانده  و قاتل را یکی از افراد فعال کومله معرفی می کنند و به این ترتیب بار دیگر اخبار واقعی را منحرف کرده و سعی در تشویش اذهان عمومی دارند.

گروهک کومله بارها اخبار درگیری اراذل و اوباش سطح یک و دو کردستان را بازتاب داده و سعی دارد از این افراد، قهرمان سازی کرده و آنها را مخالفین جمهوری اسلامی معرفی کنند که همواره در این امر ناکام مانده و راه به جایی نبرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا