سخنان شدیدالحن رحمان حسین زاده از بنیانگذاران کمونیست کارگری: گروهکهای کرد ایرانی تروریست هستند

آکام نیوز: در اظهاراتی تند و بی سابقه یکی از رهبران حزب کمونیست کارگری و از بنیانگذاران این گروه، اعلام کرد که احزاب کرد ایرانی تروریست هستند و آنها را به این دید می نگرد.

به گزارش آکام نیوز، رحمان حسین زاده، که امروزه با حکمتیست هاست، با حمله به همه شاخه های کومله، حزب دمکرات کردستان ایران، خبات کردستان ایران و گروهک تروریستی پژاک، آنها را گروهکهای تروریستی خواند و گفت؛ گروهک پژاک، سامان دانشور را تنها بخاطر اینکه از گروهک پژاک، جدا شده و اهداف این گروهک را قبول نداشته ترور کردند.

گروهک پژاک می خواهند مردم کردستان را برده خود کنند و کردهای ایران اسیر پژاک شوند.

گروهک های حزب دمکرات و سازمان خبات نیز در مرزهای ایران، اقدام به اخاذی و باج گیری از قشر مستضعف و فقیر جامعه یعنی کولبران می کنند و گاها شاهد هستیم گروهکهای دمکرات و خبات بر سر باج گیری از کولبران با هم مدام در جنگ و دعوا و تیراندازی هستند.

کومله، جناح عبدالله مهتدی هم با حمله به کومله، جناح عمر ایلخانی زاده و حزب کمونیست ایران، بارها درگیری خونینی داشته و در داخل کردستان ایران، با روانه کردن تیم های تروریستی اقدام به ترور شهروندان کرد می کنند .

رحمان حسین زاده عضو رهبری کمونیست کارگری، حکمتیست، همچنین اشاره داشته که عبدالله مهتدی بارها در صدد ترور اعضای حزب کمونیست کارگری بوده است .

رحمان حسین زاده عضو رهبری حکمتیست به صراحت اعلام کرد که که ما با ترور شهروندان کرد با هر تفکر و عقیده ای مخالفیم .

البته این مورد را باید متذکر شد که شاخه گارد آزادی به سرپرستی عبدالله دارابی شاخه نظامی این گروهک، در سال ۱۳۸۰ که به منطقه مریوان روانه شده بود، در داخل شهر به خودروهای شخصی مردم تیراندازی کرده و در شهرک هجرت و تعدادی روستاهای اطراف مریوان اقدام به اخاذی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا