افشای توطئه یک قتل درون گروهی برای اولین بار؛ سناریوسازی گروهک کومله برای مرگ مراد حسن نژاد پیشمرگ کومله

آکام نیوز: هفته گذشته گروهک موسوم به کومله زحمتکشان کردستان اعلام کردند که یکی از پیشمرگان این گروهک بنام مراد حسن نژاد جانش را از دست داده است.

به گزارش آکام نیوز، گروهک کومله هیچ اشاره ای به علت مرگ این پیشمرگ نکردند و تنها مرگ او را اعلام و به خانواده اش تسلیت گفتند.

اما با پیگیری های همکاران ما در شمال عراق، جزئیات بیشتری از این ماجرا منتشر می شود.

مراد حسن نژاد که گروهک کومله اشاره ای به علت مرگ او نکرده در بین پیشمرگان داخل اردوگاه گفته شده که او در پست نگهبانی با اسلحه به خود شلیک کرده و در واقع خودکشی کرده است!

خبرهای خودکشی پیشمرگان هر چند ماه یکبار اعلام می شود و این نوع خودکشی ها و تکرار آنها در اردوگاهها مشکوک به نظر می رسد، چرا که بطور معمول حکومت اقلیم کردستان عراق ارزشی برای جان کشته شدگان قائل نیست و برای اینکه مشخص شود آیا فرد واقعا خودکشی کرده و یا به قتل رسیده است، تحقیقی انجام نمی دهند.

مراد حسن نژاد اهل پیرانشهر بود و سالها عضو کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران ( شاخه عبدالله مهتدی) بود.

او پس از انشعاب امجد حسین پناهی به همراه او به کومله رقیب، یعنی کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده) ملحق شد.

با اینکه کومله به پیشمرگان و خانواده مقتول اعلام کرده که او به خاطر شکست عشقی با اسلحه خودکشی کرده است اما در واقع این ماجرا کاملا مشکوک است.

بسیاری از پیشمرگان اردوگاه در محافل درون گروهی می گویند که مرگ مراد به دلیل انشعابات اخیر از کومله مهتدی بوده و یک سناریوی پیچیده است که توسط عبدالله مهتدی هدایت شده است و در واقع نیروهای نفوذی عبدالله مهتدی در اردوگاه کومله عمر ایلخانی زاده به قصد انتقام مراد حسن نژاد را به قتل رسانده و طوری صحنه را بازسازی کرده اند که این مرگ خودکشی قلمداد شود.

همچنین تعداد دیگری از پیشمرگانی که از کومله مهتدی فرار کرده اند از ترس جانشان شبها را با اسلحه به صبح می رسانند و در حالت آماده باش به سر می برند.

گفته می شود نیروهای نفوذی عبدالله مهتدی قصد قتل های دیگری را نیز دارند تا انتقام انشعاب اخیر را گرفته و از همه مخالفان زهرچشم بگیرند.

متاسفانه حکومت اقلیم کردستان همچون سالهای گذشته تنها نظاره گر بوده و در مقابل هر قتلی که در اردوگاه ها اتفاق می افتد سکوت کرده و هیچ تحقیقی انجام نمی دهند و همین ضعف، فضا را برای انجام توطئه های دیگر باز گذاشته است.

یک دیدگاه

  1. بگذارید رسانه های کاسه لیس داخل و خارج هر مزخرفی دلشان خواست در مورد اوضاع سیاسی اجتماعی اقتصادی نظامی یا آموزشی جامعه ایران بگویند. ایران یعنی مردم و امکانات. یعنی نجابت و ابهت. بحث براندازی را از سر بنهید که نه باب میل مردم است نه دولت. سعی کنید داخل دولت را از وجود خائن وطن فروش تزکیه و تصفیه نمایید تا سلامتی به اندام دولت و سرزمین بازگردد. اینقدر هم به بحث‌های تنش زا در رابطه با مهسا و زن دامن نزنید. خیلی از افراد مفید جامعه کارگری با حقوق کم زیر اسکلتهای آهنی و بتونی جان دادند و کسی هم اعتراضی نکرد. امثال مهسا چه رفتار مفیدی برای جامعه انجام داده که یک عده اینگونه جاهلانه و صرفاً برای برهم زدن نظم جامعه و با هدف رفع شهوات نفسانی از یک تجزیه طلب کمونیست دفاع می کنند. نکند مهسا جون سد مخزنی یا پل چند منظور ساخته و زیر آفتاب سوزان مشغول جاده‌سازی بوده که جان داده و از این خدمات ارزنده باید با احترام یاد کرد. الگوی مردم ایران هنرمندانی چون استاد شجریان، جواد معروفی و سالار عقیلی، فرشچیان، امیرخانی و شاعرانی چون حافظ، مولوی، سعدی، خیام و معمارانی چون هوشنگ سیحون،داریوش بوربو، شیردل و نویسندگانی چون آل‌احمد، جمالزاده، هدایت و فراوانند و زیاد که برای بشریت خدمت کردند. حالا یک دختری برای تفریح یا هر چه به تهران آمده و خلاف قوانین کشور عمل کرده که از قبل بیمار بوده و تهرانی‌های خائن برای اهداف شخصی و شهوانی خود، مرگ ایشان را سوژه هوسبازی های شخصی خود کرده و با ترویج دروغ و بهتان جامعه ای را به آشوب کشاندند و تردیدی نیست که برنامه کشته سازی مهسا را نیز کارکنان بیمارستان با همکاری گروه‌های خائن ترتیب داده بودند. چه رسانه‌های داخل و خارج چه تهرانی‌های خائن اگر عملاً راستگو بودند در آزادسازی آشوبگران جان و مال خود را تقدیم می کردند. وحدت و یکرنگی را بین اقشار مختلف نیروهای مسلح (ارتش سپاه انتظامی و اطلاعات) حفظ کنید و نگذارید یک عده خائن داخل این نیروها، تفرقه چینی کند. در آشوب ۱۴۰۱ برخی اعضای نیروهای انتظامی مهاباد، طی دیدار با بزرگان شهر، عوامل کشتار اغتشاشگران را ایل منگور معرفی کرده بودند. چنانچه چنین افرادی باعث ایجاد اختلاف و تردید درون نیروهای مسلح شوند اعتباری بنام وطن باقی نخواهد ماند و دشمنان مشترک از خلاء موجود سود می‌برند. لطفاً چنین منافقان و دغلانی را شناسایی کنید. ایل منگور وفاداری خود را ثابت کرده و لزومی ندارد یک عده خائن در مورد طرز رفتار این قبیله در مواجهه با بی ناموسان وطن فروش و متجاوز تصمیم بگیرند. وزارت اطلاعات توجه کند هر چه سریعتر خائنان نظامی را مشخص و شناسایی نماید وگرنه ایل منگور، خود خائنان را بدون بازجویی اعدام می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا