خبرفوری/شهادت ۳ پاسدار، توسط نیروهای نقاب دار حزب منحله دمکرات کردستان ایران+ تصاویر

آکام نیوز: نیروهای گروهک تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران در عملیاتی تروریستی، وارد منطقه پیرانشهر شده و به نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله کردند.

به گزارش آکام نیوز از پیرانشهر، بعد از ظهر امروز سه شنبه، نیروهای سپاه پاسداران در منطقه عمومی پیرانشهر با تعدادی از اشرار حزب دمکرات، درگیر شدند.

در این درگیری مسلحانه، عوامل منتسب به گروهک حزب دمکرات کردستان ایران، سه نفر از مدافعان وطن را به شهادت رسانده و یک نفر را نیز مجروح کردند.

شهادت 3 رزمنده سپاه پاسداران توسط تروریستهای ضد انقلاب+ تصاویر

درگیری در نزدیکی ترمینال روستایی اتفاق افتاد و افراد نقاب پوش حزب منحله دمکرات این پاسداران را که از قبل شناسایی کرده بودند، از پشت مورد حمله قرار دادند.

پاسداران نیز برای آنکه مردم عادی آسیبی نبینند، جانفشانی کرده و اینگونه با بی رحمی مورد حمله قرار گرفتند.

یکی از شهدای این درگیری، سرهنگ پاسدار حاصل احمدی بود که فرماندهی گردان عملیاتی پیرانشهر را برعهده داشت.

شهادت 3 رزمنده سپاه پاسداران توسط تروریستهای ضد انقلاب+ تصاویر

این سرهنگ سپاه از خوشنام ترین نیروهای منطقه پیرانشهر بود که سالها در عرصه مبارزه با گروهکهای کردی، ضربات مهلکی به گروهکهای یاغی وارد کرده بود و گروهکها از سالها قبل، نقشه ترور ایشان را کشیده بودند.

دو پاسدار دیگر مدافع وطن، شهدا، ستار پیروتی فرزند عثمان و امید ملازاده بودند که در این درگیری جان خود را فدای کشور کردند.

شورش قادری از پاسداران دیگر است که در حال حاضر در بیمارستان پیرانشهر بستری شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یقینا انتقام خون این شهدا را از حزب دمکرات، خواهد گرفت و درس بزرگی به تروریستها خصوصا حزب دمکرات خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا