جزئیات کامل انهدام تیم پشتیبان و همکاران تیم تروریستی پیرانشهر+ دست های پشت پرده در ناامنی کردستان؟!

آکام نیوز: در یکی دو هفته گذشته ضربات مهلکی به پیکره تیم های تروریستی حزب دمکرات کردستان در پیرانشهر و سردشت وارد شد.

به گزارش آکام نیوز، نیروهای امنیتی استان آذربایجان غربی با همکاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، موفق شدند خانه تیمی پشتیان گروه تروریستی حزب دمکرات کردستان که در قالب مدافعان شرق کردستان، خالد شوانه را به شهادت رسانده بودند و چندین ترور دیگر را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند، شناسایی و متلاشی کنند.

رهگیری این تیم ها توسط اطلاعات انجام شد و محل مخفیگاه این تیم ها نیز مورد ضربه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

هسته ترور گروهک حزب دمکرات کردستان، قصد ترور چند شهروند دیگر را داشتند که در آخرین مورد شهید خالد شوانه پاسدار پیرانشهری را در داخل خودروی خود در خیابان استقلال پیرانشهر به رگبار بسته و مقابل چشم خانواده اش به شهادت رساندند.

خبرفوری/ هلاکت 2 عضو هسته ترور حزب دمکرات کردستان در سردشت+ تصاویر کشته شده ها

(تصویر اختصاصی آکام نیوز اعضای تیم ترور حزب دمکرات کردستان)

تیم های امنیتی و نظامی با رصد دوربین های خیابان استقلال پیرانشهر و مناطق دیگر خروجی شهر، موفق شدند با همکاری خوب مردم منطقه، تیم ترور را در روستای قلعه رش از توابع شهرستان مرزی سردشت رهگیری کنند.

عملیات راس ساعت ۰۲:۰۰ بامداد آغاز شد و تیم ترور به کمین افتادند و در یک درگیری مسلحانه همگی به هلاکت رسیدند.

(تصویر اختصاصی آکام نیوز از جسد اعضای تیم ترور حزب دمکرات کردستان)

رابط این تیم مهران احمدیان جوان ۱۸ ساله ای که حزب منحله دمکرات او را فریب داده بودند نیز زخمی شد و هم اکنون در بازداشت بسر می برد.

سوء استفاده گروهک دمکرات از این جوان کم سن و سال که یک خودروی پرشیا داشت، باعث شد که این جوان ۱۸ ساله دیگر نتواند از جوانی خود بهره برده و ناچار است تن به حکم قاضی دهد تا معلوم شود چه مجازاتی در انتظار اوست.

مهران احمدیان در بازجویی های ابتدایی خود، عنوان کرده که من به هیچ عنوان خبر نداشتم این تیم، یک انسان را کشته اند.

مهران احمدیان جوان 18 ساله ای که قصد فراری دادن تروریستها را داشت اعتراف کرد

(مهران احمدیان)

دو روز بعد از انهدام این تیم و در ادامه ضربه به تیم ترور دمکرات در پیرانشهر توسط نیروهای امنیتی و سپاه، کلیه عوامل و پشتیبانان این تیم نیز مورد ضربه قرار گرفتند.

بر این اساس به دلیل مقاومت هسته پشتیبان ترور، درگیری مسلحانه آغاز شد و صادق دهکردی و بایزید رسولی از تشکیلات مخفی دمکرات و پشتیبانان تیم ترور در این درگیری کشته شدند.

هلاکت 2 پیشمرگ گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان در پیرانشهر

(صادق دهکردی و بایزید رسولی اعضای کشته شده پشتیبان تیم ترور)

همچنین سه نفر دیگر به نام های کاوه دهکردی، شیرکو دهکردی و یوسف رسولی نیز دستگیر شدند.

عملیات های نیروهای امنیتی و سپاه برای خشکاندن ریشه تروریست های پیرانشهر همچنان ادامه دارد اما نباید از این مسئله غافل شد که حزب دمکرات کردستان به گواه خود اپوزیسیون کردی، تحت حمایت مستقیم آمریکا، عربستان سعودی و امارات متحده عربی هستند.

رحمان حسین زاده از بنیانگذاران کمونیست کارگری و حکمتیست و از اعضای رهبری این گروه، در گفتگویی اعلام کرده که به اعتقاد او تمام این گروهها تروریست هستند و دست نشانده کشورهای متخاصم به شمار می روند و هیچ اراده ای از خود ندارند و تنها هدفشان ناامن کردن کردستان است و دستاوردی برای مردم کردستان جز ترور، ناامنی و بمب گذاری نداشته اند.

آذر ماجدی همسر منصور حکمت بنیانگذار کمونیست کارگری نیز در یک سخنرانی گفته است که گروهکهای کردی همگی تحت حمایت مستقیم کشورهای عربی دشمن ایران خصوصا عربستان سعودی و امارات متحده عربی هستند و از این کشورها برای ناامن کردن کردستان پول می گیرند و دست نشانده هستند.

اعتراف به نوکری گروهک حزب دمکرات کردستان از سوی اپوزیسیون قابل تامل است و نشان می دهد که این گروهک ها اهرم فشاری در دست رژیم سعودی و امارات برای فشار بر مردم ایران هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا