افشاگری تکاندهنده عضو رهبری حکمتیست؛ تمام سازمان های به اصطلاح حقوق بشری حقوق بگیر آمریکا هستند

آکام نیوز: آذر ماجدی همسر منصور حکمت(بنیانگذار کمونیست کارگری)، در یک افشاگری تکاندهنده پشت پرده اعضای اپوزیسیون ضد انقلاب را برملا کرد.

به گزارش آکام نیوز، عضو رهبری حزب حکمتیست در اظهاراتی بسیار تند و قابل تامل، فاش ساخت که تمام نهادهایی که به نام حقوق بشر فعالیت می کنند و از ایران بدگویی می کنند، همگی سر و ته یک کرباس هستند و حقوق بگیر دولت آمریکا و دیگر دولت ها هستند.

عضو ارشد رهبری کمونیست کارگری، بر این باور است که تلاش اپوزیسیون نماها برای کسب آزادی، تنها یک پروژه عوام فریبانه و هدایت شده از سوی سرویس های جاسوسی است.

آذر ماجدی خطاب به اعضای ضد انقلاب می گوید؛

تلاش شما برای کسب آزادی یک پروژه نخ نما شده است، در این پروژه شما تا می توانید در مورد آزادی می نویسید، پول می گیرد و می نویسید، پول می گیرد و فحش و ناسزا می گویید.

آذر ماجدی در ادامه اظهار می دارد که تمام سازمان ها و نهادهایی که به نام حقوق بشر فعالیت می کنند، پول می گیرند و حقوق بگیر سازمان ملل و دولت ها خصوصا آمریکا هستند.

نتیجه تصویری برای مهتدی پامپئو

ماجدی حتی سازمان ملل را هم حقوق بگیر آمریکا می داند و در خصوص دادن جایزه هایی تحت عنوان " برنده جایزه حقوق بشر"، یا " جایزه فعالیت برای آزادی " و از این قبیل جوایز، می گوید؛

این جوایزی که به نام حقوق بشر هم از سوی اعضای اپوزیسیون دریافت می شود، خنده دار و مضحک است.

خودشان می نویسند، خودشون پول می دهند، خودشان پول می گیرند و بعد هم برای فریب افکار عمومی و جلوی دوربین ها، به همدیگر جایزه هم می دهند، این کارهایشان عین هالیوود شده، دیدید هنرپیشه های هالیوودی بهم جایزه می دهند، قربون صدقه هم می روند، مردم عادی هم نگاه می کنند؟! اینها هم همینطور هستند و فرقی با هالیوود ندارند.

عضو رهبری حکمتیست افرادی نظیر مسیح علینژاد و شیرین عبادی را هم ماحصل همین پروژه می داند.

نتیجه تصویری برای شیرین عبادی دلقک

ماجدی در این ارتباط گفت؛

بطور مثال شخصی همچون شیرین عبادی به نام دفاع از حقوق زنان، حقوق وکلا و چند چرت و پرت دیگر، در سال ۲۰۰۲ میلادی، جایزه می گیرد!

آخرین مورد که خیلی جالبه جایزه ایه که به مسیح علینژاد می دهند، جایزه حقوق بشر!!

اما این جایزه را چه کسانی می دهند؟!

حقوق بگیران آمریکا، که شامل ۱۵ یا ۲۵ نهاد و سازمان حقوق بشری هستند که مشهورترین آن، بنیاد برون مرداست که این بنیاد مستقیما از دولت آمریکا(وزارت امور خارجه) پول می گیرد و یک سازمان ایرانی دیگر هم هست که از وزارت خارجه آمریکا حقوق دریافت می کند.

حال چنین به اصطلاح نهادهای حقوق بشری، به امثال مسیح علینژاد که برای هر حرکتی که در ایران انجام می دهد، طبق پروژه پول می گیرد، جایزه حقوق بشری هم می دهند!

آذر ماجدی بر این باور است امثال شیرین عبادی و مسیح علینژاد جوانان این مملکت را نابود کرده اند و همه را تشویق به کارهایی می کنند که مجازات های سنگینی در داخل کشور دارد.

سخنان عضو رهبری کمونیست کارگری و حکمتیست از آن جهت که خود سالها عضو کومله بوده و با اپوزیسیون نزدیکی زیادی دارد، قابل تامل است.

نتیجه تصویری برای مصطفی هجری آمریکا دیدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا