منافقین برای گردهمایی نیویورک از گروهکهای کرد ایرانی استفاده می کنند!

آکام نیوز: عناصر کومله، دمکرات و خبات کردستان به سازمان تروریستی منافقین ملحق شدند و از این پس در گردهمایی های مهم منافقین شرکت می کنند!

به گزارش آکام نیوز، بر کسی پوشیده نیست که منافقین در زمان رژیم بعث عراق، به دستور صدام حسین در انفال کردهای عراق نقش مهمی داشتند و به همین دلیل نیز کردهای عراق کینه خاصی نسبت به این گروه تروریستی دارند.

گروهکهای تجزیه طلب کردی که سالهاست در اقلیم کردستان عراق حضور دارند و خود را حامی این حکومت معرفی می کنند، در عمل بارها به کردهای عراق خیانت کرده اند، چه در زمان صدام حسین که در بسیاری مواقع با گرفتن پول مکان حضور نیروهای اتحادیه میهنی و پارتی را به رژیم بعث عراق اطلاع می دادند و چه امروزه که دست در دست سازمان منافقین، به مردم کردستان عراق خیانت می کنند.

کومله و دمکرات اخیرا با سازمان تروریستی منافقین توافق کرده اند که در ازای دریافت پول از آنها در گردهمایی نیویورک منافقین شرکت کنند.!

اولین بار این خبر را محمدرضا اسکندری، مدیر مسئول رادیو کوردانه و یکی از اعضای سابق منافقین افشا کرد و امروز این خبر تایید شد.

هفته آینده قرار است گردهمایی احزاب کردی و اپوزیسیون ایرانی به لیدری گروهک تروریستی منافقین در نیویورک آمریکا برگزار شود.

نکته جالب توجه در این است که در گروهکهای کردی خصوصا حزب منحله دمکرات کردستان ایران دعوا بر سر آن است که چه افرادی عازم نیویورک شوند و در کنار منافقین و زیر پرچم این گروهک، شعار بدهند!

در نهایت مقرر شد تعداد ۸۰ نفر از اعضای اروپای حزب منحله دمکرات کردستان ایران با خرج منافقین و آمریکا راهی این کشور شوند و در روز گردهمایی منافقین با این گروه تروریستی و در کنار آنها باشند.

یک منبع مطلع گزارش داد که مصطفی هجری، محمدنظیف قادری و حسن شرفی از جمله افرادی خواهند بود که در گردهمایی منافقین حضور خواهند داشت.

منتقدین داخلی حزب منحله دمکرات از مصطفی هجری گلایه کرده اند که چرا سرکرده دمکرات از اعضای دسته کارگزاری و مرکز سیاسی کسی را انتخاب نکرده تا با گرفتن پول به نیویورک سفر کنند!

در ساعات آینده اسامی دیگر افراد حاضر در گردهمایی منافقین افشاء می شود.

بدون شک حضور گروهکهای کردی مستقر در اقلیم کردستان عراق در گردهمایی منافقین نمک خوردن و نمک شکستن برای بارزانی هاست که حامی پروپاقرص این تروریستها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا