خبرفوری/گروهکهای کردی به خودشان هم دروغ گفتند+کومله، دمکرات و خبات کردستان در گردهمایی منافقین شرکت کردند

آکام نیوز: با وجود آنکه کومله و دمکرات اعلام کرده بودند در گردهمایی منافقین در نیویورک شرکت نمی کنند، اما یک منبع آگاه در نیویورک گزارش داد که تعدادی از اعضای رده بالای کومله و دمکرات در کنار خبات کردستان، وارد محل برگزاری سمینار مجاهدین خلق شده و در گردهمایی نیویورک شرکت کردند.

به گزارش آکام نیوز، در چند روز گذشته اخبار ضد و نقیضی از حضور گروهکهای تجزیه طلب کردی در گردهمایی منافقین در نیویورک منتشر شد که در همین ارتباط دو روز پیش، گروهکهای کردی اعلام کردند از حضور در گردهمایی منافقین منصرف شده اند!

این ادعای کومله و دمکرات، که در قالب کمیته احزاب کردستانی مطرح شده بود، بازی با افکار عمومی و فریب هواداران گروهکها بود، چرا که ساعاتی پیش خبر رسید که برخی از اعضای رده بالای گروهکهای تجزیه طلب کومله، دمکرات، خبات کردستان، الاحوازیه، بلوچستان و چریک های فدایی، در کنار منافقین حضور دارند و در گردهمایی منافقین شرکت کرده اند!

این در حالی است که کمیته احزاب کردستانی اعلام کرده بود قصد شرکت در این گردهمایی را ندارند و دلیل انصراف را نیز اختلاف بر سر بیانیه و سخنرانی در این گردهمایی عنوان کرده بودند.

نکته قابل تامل تر اینکه وزیر امور خارجه آمریکا ساعاتی پیش در جمع تجزیه طلبان و منافقین حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت!

مایک پامپئو با حضور در جمع اعضای گروهک های کومله، دمکرات، خبات، چریک های فدایی و منافقین، به ابراز احساسات تروریستها پاسخ داد و بار دیگر به تکرار ادعاهای بی پایه خود علیه ایران پرداخت.

بانی اصلی این گردهمایی سازمان ضدایرانی موسوم به «متحد علیه ایران هسته‌ای» است که با منافقین و لابی صهیونیستی «اف‌دی‌دی» رابطه ای بسیار نزدیک دارد.

پامپئو در سخنرانی خود در جمع عناصر تجزیه طلب، ادعای خود را درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکو تکرار کرد و گفت: «حمله ایران به عربستان سعودی یک اقدام جنگی است.»

وی همچنین گفت که ایران به حمایت خود از گروه‌های تروریستی حتی بعد از حصول توافق هسته‌ای ادامه داده است.

این گردهمایی با استقبال گرم رسانه های رژیم سعودی، عربستان، آمریکا و انگلیس روبرو شده است و شبکه العربیه وابسته به رژیم سعودی، بطور زنده و مستقیم، این گردهمایی را پوشش داده است.

زمانیکه وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که آمریکا به تحریم های خود علیه ایران ادامه می دهد و مدعی شد که «ما جلوی رسیدن سالانه ۵۰ میلیارد دلار پول به ایران را گرفته‌ایم»، منافقین و تجزیه طلبان کرد، با کف و سوت زدن، با وزیر خارجه آمریکا همراهی کرده و از اعلام تحریم های بیشتر آمریکا بر علیه ملت ایران، حمایت کردند.

این همایش که با نام «گردهمایی بین‌المللی برای آینده ایران» و همزمان با سخنرانی سران کشورهای مختلف در صحن مجمع عمومی سازمان ملل برگزار می‌شود، در حالی ادعای «حمایت از مردم ایران» را دارد که تمام گروهکهای تجزیه طلب و تروریستی که دستشان به خون صدها ایرانی آلوده است، در آن حضور دارند.

ناگفته نماند چندی پیش عبدالله مهتدی در مصاحبه با یکی از رسانه های خارجی از آمریکا گلایه کرده بود که چرا به مسئله گروهکهای کردی اشاره نمی کند و آنها را مورد حمایت قرار نمی دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا