تذکر جدی و حضوری مدیریت امور پناهندگان و مهاجران نروژ به حزب منحله دمکرات کردستان ایران

آکام نیوز: مسئول اداره مهاجرت و پناهندگی نروژ به گروهک حزب دمکرات کردستان ایران هشدار داد، در صورت تکرار صدور تاییدیه های حزبی به افراد معمولی، آنها را به ایران دیپورت خواهند کرد.

به گزارش آکام نیوز، در پی تقلب گسترده حزب منحله دمکرات کردستان ایران در دادن تاییدیه های حزبی به پیشمرگان دمکرات در خارج کشور، مدیریت امور پناهندگان و مهاجران نروژ، به سرکردگان دمکرات هشدار جدی داد.

هیئتی از مدیریت امور پناهندگان و مهاجران نروژ عازم مقر حزب منحله دمکرات کردستان ایران در کویه شده و با سرکردگان این گروهک تروریستی دیدار کردند.

در این دیدار، هیئت مذکور به سرکردگان دمکرات هشدار داد که جعل و تقلب در دادن تاییدیه های حزبی به عناصر گروه و دادن اطلاعات دروغ به اداره مهاجرت و پناهندگی، پذیرفتنی نیست و در صورت تکرار، دیگر تاییدیه های حزبی به پیشمرگان گروه در کشورهای اروپایی، اعتبار نخواهد داشت و متقلبان به ایران دیپورت خواهند شد.

"آری هوفدیناک"، مسئول امور خاورمیانه پناهندگان، به سران دمکرات هشدار داد که مراقب رفتار خود باشند چرا که اکثر نیروهایی که به آنها تاییدیه حزبی داده اند، هیچ مشکل امنیتی در داخل کشور نداشته اند و این اداره ناچار به دیپورت این افراد شده است.

محمد نظیف قادری، جانشین دوم مسئول اجرایی حزب دمکرات به هیئت مذکور تعهد داد که به هر کسی تاییدیه حزبی نخواهند داد!

شایان ذکر است در ماه های گذشته دهها عضو گروهک حزب دمکرات به دلیل دادن اطلاعات دروغ از سوی اداره مهاجرت و پناهندگی دیپورت شده اند و دهها عضو دیگر در آستانه دیپورت قرار گرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا