کومله مهتدی در آمریکا بدنبال چیست؟+ کومله باز هم از آمریکا خواست مردم ایران و کردستان را تحریم کنند

آکام نیوز:تیم همکاران دفتر نمایندگی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران در ایالات متحده آمریکا ۱۶ نشست و دیدار با اعضای کنگره آمریکا (سنا) در هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان، برگزار کرده است.

به گزارش آکام نیوز، در روزهای دوشنه ۲۹ اکتبر تا روز جمعه ۱ نوامبر ۲۰۱۹ میلادی، تیم همکاران دفتر نمایندگی گروهک کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران در ایالات متحده آمرریکا، ۱۶ دیدار را با اعضای هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا در کنگره برگزار کرد.

کمیسیون ارتباطات خارجی کومله با اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص فعالیت های مسلحانه کومله بحث و گفتگو کردند.

نکته قابل تامل این است که با وجود آنکه کومله اعلام کرده وابستگی به هیچ کشور خارجی ندارد اما بطور عجیبی ۱۶ دیدار که بیشترین حجم دیدارهای خارجی در بین اپوزیسیون است را با تنها نمایندگان سنای آمریکا برگزار کردند و در این دیدارها، نمایندگان کومله، از اعضای سنا، در خصوص فعالیت های مسلحانه مشورت گرفتند.!

همچنین نمایندگان کومله به نمایندگان آمریکا وعده دادند تا در قبال حمایت آمریکا از کومله، آنها اطلاعات مهم داخل کشور را به آمریکا خواهند داد و صراحتا به جاسوسی اذعان کردند.

بطور معمول نیز این وظیفه جمع آوری اخبار و گزارشات داخل کردستان ایران نیز بر عهده هواداران و اعضای تشکیلات مخفی این گروه است که اخیرا شمار زیادی از آنها توسط نیروهای اطلاعاتی استان کردستان شناسایی و دستگیر شده اند و این دستگیری ها ادامه دارد.

اعضای مجلس سنای آمریکا در دیدارهای کومله عبارت بودند از؛

سناتور گاری پیترس از ارتباطات خارجی، سناتور جیف مارکلی از ارتباطات خارجی، سناتور دیان فلینستون از کمیسیون اطلاعات خبری سیا و کمیسیون امنیت، سناتور تامی داکورت از کمیسیون نیروهای مسلح آمریکا، سناتور دیوید پیردای از نیروهای مسلح آمریکا، سناتور مارک وارنر از اطلاعات و امنیت آمریکا، سیا و سناتور تد کروز از نیروهای مسلح آمریکا.

از انجمن نمایندگان آمریکا نیز وعلیت انگیل، رئیس ارتباطات خارجی انجمن نمایندگان، برایان مست، از ارتباطات خارجی، دونالد نورکروس از نیروهای مسلح، جان گارامیندی از ارتباطات خارجی، ستیو چابوت از ارتباطات خارجی، سام گراویس از نیروهای مسلح و دینا تیتوس از ارتباطات خارجی در دیدارهای کومله حضور داشتند.

صلاح بایزیدی نماینده رسمی کومله در آمریکا در این دیدارهای گسترده از دولتمردان و سیاستمداران آمریکایی درخواست کرد فشارهای اقتصادی را بر علیه ملت ایران بیشتر کنند تا مردم تحت فشار قرار گرفته و به این ترتیب زمینه سقوط جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

بایزیدی همچنین از تد کروز درخواست کرد به دونالد ترامپ پیام عبدالله مهتدی را ابلاغ کند که در آن سرکرده کومله، برای مشروعیت بخشیدن به خود، درخواست ملاقات حضوری با رئیس جمهور آمریکا را کرده است.

تصاویری از این دیدارها را ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا