خبرفوری/ چند زن نقاب دار با آرم کومله در تجمعات سنندج دستگیر شدند

آکام نیوز/اختصاصی: یک مقام امنیتی در گفتگو با آکام نیوز، از دستگیری چند زن نقاب دار با آرم گروهک کومله در بین مردم معترض به افزایش قیمت بنزین که قصد سوء استفاده تبلیغاتی برای کومله را داشتند، خبر داد.

به گزارش آکام نیوز، این مقام آگاه گفت؛ در بین تجمع کنندگان، برخی زنان نقاب دار که تعدادی از آنها مسلح هم بودند، قصد ناامنی و اغتشاش و همچنین تیراندازی هدف دار به سمت مردم را داشتند که در حال حاضر در بازداشت هستند.

این افراد به دستور سرکردگان کومله قصد داشتند تا در بین مردم حضور پیدا کرده و به سمت معترضین تیراندازی کنند تا وانمود شود این تیراندازی ها توسط نیروهای نظامی انجام شده و به این ترتیب پروژه اغتشاش را کلید بزنند.

دروغ پردازی کانال های کومله و دمکرات، در مورد ناآرامی های برخی مناطق کشور هم ادامه دارد.

کانال های ضد انقلاب با انتشار اخبار دروغ مدعی شدند که اوضاع در برخی مناطق استان کردستان، نا آرام است.

پس از سهمیه بندی بنزین اگر چه در برخی از مناطق کشور تعداد اندکی از مردم تجمعاتی کرده بودند اما با حضور به موقع مردم و نیروهای امنیتی فضا به حالت عادی بازگشت.

عبور و مرور مردم و خودرو ها در خیابان های اصلی کردستان، به رغم شایعات در فضای مجازی مبنی بر نا آرامی در این خیابان بعد از اصلاح قیمت بنزین به صورت عادی و روان است.

بر اساس تصاویر به دست آمده هیچگونه نا آرامی شدیدی، در سطح شهرهای کردستان مشاهده نشده و بدین وسیله اخبار مربوط به نا آرامی در شهر به دلیل اصلاح قیمت بنزین تکذیب می شود.

در چنین شرایطی مردم باید ضمن حفظ هوشیاری و آرامش خود، مراقب باشند فریب حاشیه سازان را نخورند و اخبار از طریق منابع رسمی و رسانه های معتبر پی گیری کنند.

خبرهای تکمیلی در خصوص بازداشت چند عضو مسلخ کومله در بین تجمع کنندگان به زودی در آکام نیوز منتشر می شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا