روایت آکام نیوز از آشوب‌های کردستان+ وقتی پای گروهکهای کومله و دمکرات به اغتشاشات باز می‌شود

آکام نیوز: اغتشاشگران در ناآرامی‌های هفته گذشته خسارت بسیاری در استان های کردستان و کرمانشاه به بار آورده و با ناامن ساختن فضا بسیاری از کسب و کارها را به تعطیلی کشاندند که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی روبه‌رو شدند.

به گزارش آکام نیوز، اغتشاشات در کردستان و کرمانشاه از حوالی ظهر روز شنبه هفته گذشته شروع شد و میدان مرکزی این دو شهر، صحنه درگیری نیروهای انتظامی با افرادی بود که ایستگاه‌های اتوبوس، بانک‌ها و مغازه‌ها را تخریب کرده یا به آتش کشیدند و به سنگ‌اندازی به سوی مردم و خودروهای عبوری اقدام کرده و برخی خیابان‌ها را در سطح شهر مسدود کردند.

اغتشاشات خسارات بسیاری به کردستان و کرمانشاه وارد کردند به طوری که هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از غارت و خسارت ‌اشرار به اموال عمومی در استان خبرداد و گفت:‌ اشرار ‌هزینه‌های سنگینی به کرمانشاه تحمیل کردند و در این قضایا عده‌ای به تخریب، خسارت به اموال عمومی و غارت دست زدند و هزینه‌های سنگینی به استان تحمیل شد.

یکی از تخریب‌های اشرار وابسته به کومله و دمکرات، خودروی آتش‌نشانی بود که یک مورد از ۱۰ مورد آن در کشور در استان کرمانشاه قرار داشت و قادر به اطفای حریق یک ساختمان ۳۰ طبقه بود که توسط این افراد به آتش کشیده شد و لازم است که دستگاه‌های دولتی خسارت‌ها را احصا و بخش خصوصی نیز در صورت خسارت به دادستانی شکایت کنند و با ناامن ساختن فضا بسیاری از کسب و کارها را به تعطیلی بکشانند و حتی در یک مورد قصد حمله و تخریب یک پاسگاه پلیس را داشتند که سرگرد جواهری در این حمله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

"سازمان‌دهی اراذل و اوباش توسط کومله و دمکرات"

عاملان اصلی اغتشاشات اخیر در شهرهای کردنشین کشورمان، از سوی دشمنان ملت ایران و مردم کردستان، کاملا سازمان‌یافته بودند و وعده‌هایی از سوی افراد ضدانقلاب به این اغتشاش‌گر داده شده است.

اغتشاشات اخیر که در بستر افزایش قیمت بنزین شکل گرفت از حیث گردانندگان اصلی و نوع و ماهیت با حوادث گذشته تفاوت داشت، در اوایل ظهر روز شنبه در اقصا نقاط شهر کرمانشاه و برخی از شهرستان‌ های کردستان، حضور معنادار اراذل و اوباش در هسته اصلی این جریانات به وضوح مشخص شد.

ریشه اصلی اغتشاشگران هم در درون و در خارج از سوی افراد خبیث و معاند کشور و کانال‌های کومله و دمکرات، هدایت می‌شد.

متأسفانه اغتشاشگران وابسته به کومله و دمکرات، در این جریانات اسلحه به دست گرفته و به اماکن دولتی، بانک‌ها، آتش‌نشانی، پمپ بنزین‌ها و در سطح کلان به دادگستری، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی حمله کردند.

سرگرد ایرج جواهری یکی از مدافعان وطن بود که توسط افراد مسلح ضد انقلاب به شهادت رسید.

حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این شهید، نشانه دفاع از آرمان‌های شهدا، موضع‌گیری‌های مقام معظم رهبری و دفاع از اقتدار و امنیت کشور است و یک تودهنی به سرکردگان کومله و دمکرات بود.

"ارتباط لیدرهای اغتشاشات با ضدانقلاب و گروه‌های تکفیری"

صحنه‌گردانان اغتشاشات از مردم نبودند و لیدرهای اغتشاش‌گران با گروهک‌های کومله و دمکرات و تکفیری در ارتباط بودند که اسناد و اطلاعات مرتبط با این قضیه به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

این افراد به جاهایی آسیب زدند که مورد نیاز مردم بود از قبیل ایستگاه آتش‌نشانی تا مانع حضور مأموران آتش‌نشانی برای رفع حریق شوند ‌و به آمبولانس‌های اورژانس نیز آسیب وارد کردند.

اغتشاش‌گران برای تهییج مردم و جریحه‌دار کردن احساسات آنان و از سوی دیگر ایجاد رعب و وحشت، اقدام به کشته‌سازی می‌کردند و افرادی که جان خود را در این جریانات می‌باختند ناشی از همین رویکرد آشوبگران بود.

بدون شک کسانی که وارد صحنه شده و صحنه گردان آن شدند از مردم کردستان نبودند.

عقبه مردمی که در روز اول نگرانی‌هایی از افزایش قیمت بنزین داشتند به سرعت صف خود را از آشوبگران جدا کردند که تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات شناسایی و دستگیر شدند و مابقی آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

"برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاش‌گران"

دستگاه قضایی در برخورد اغتشاش‌گران و اخلال‌گران نظم و امنیت بسیار قاطع و جدی است و تمامی افراد اخلال‌گر و آشوب‌گر در این جریانات اخیر به طور حتم توسط دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی شناسایی و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

در یکی دو روز گذشته نیز یکی از عناصر اصلی اغتشاشات که در زمره ارازل و اوباش شناخته شده کردستان بود و در این چند سال اخیر به فعالیت‌های شرارت‌آمیز خود مشغول بود توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی شد، این فرد شرور وابسته به گروهک کومله بود.

بزودی جزئیات بیشتری از توطئه کومله و دمکرات و سوء استفاده آنها از تجمعات مردمی کردستان منتشر خواهد شد، جزئیاتی که بدون شک مردم را حیرت زده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا