بازی کومله مهتدی، با شعور مردم کردستان+ کومله، پیشمرگ تسلیمی این گروهک را شهروند عادی معرفی کرد!

آکام نیوز: در روزهایی که شهرهای کردنشین کشورمان، در اعتراض به طرح سهمیه بندی بنزین، به میدان تاخت و تاز اشرار ضد انقلاب تبدیل شده بود، نیروهای امنیتی استان کردستان، موفق به شناسایی لیدرهای اغتشاشگران که عمدتا وابسته به دو گروهک کومله و دمکرات بودند، شدند.

به گزارش آکام نیوز، صف فرصت طلبانی که از سوی سرکردگان کومله و دمکرات ماموریت داشتند تا به اموال عمومی مردم آسیب رسانده و بانک ها و مدارس را آتش بزنند، از مردم عادی جدا شد و نیروهای امنیتی موفق به شناسایی عوامل اصلی اغتشاشات شدند.

دهها عضو و هوادار ضد انقلاب که ربطی به تجمعات مردمی کردستان نداشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

از زمان دستگیری این افراد، رسانه های کومله و دمکرات دست به کار شده و با انتشار اسامی نیروهای خود، مدعی هستند که دستگیرشدگان از مردم عادی کردستان هستند!

یکی از این دستگیرشدگان ساعد بنفشی است.

نامبرده از پیشمرگان قدیمی گروهک تروریستی کومله بود که بعد از سالها خدمت برای گروهک کومله به کشور بازگشت.

این فرد متاسفانه در داخل کشور نیز به هواداری و فعالیت برای گروهک تروریستی کومله ادامه داد تا اینکه نیروهای امنیتی، او را در حین فعالیت برای گروهک تروریستی کومله دستگیر کردند.

ساعاتی پیش آسوی روژههلات، سایت رسمی گروهک کومله با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام خبر دستگیری این عضو خود، با این تیتر که؛ "یک شهروند کرد سنندجی پس از احضار به اطلاعات سنندج، بازداشت شد" ، مدعی شد که فرد دستگیرشده از شهروندان عادی کرد بوده است!

گروهک کومله دهها عضو خود را با چنین اخبار دروغی در رسانه ها، به عنوان شهروند کرد، معرفی می کند.

این در حالی است که نامبرده از سال ۱۳۸۱ به عضویت رسمی گروهک تجزیه طلب کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران در آمده است و سالها در ارگان های مهم این گروهک در اردوگاه زرگویز، فعالیت داشته است.

ساعد بنفشی، فرزند خالد، با اینکه بارها مورد رافت و بخشش نظام قرار گرفت اما از این عطوفت و بخشش نظام، سوء استفاده کرد.

حال گروهک کومله با معرفی این عضو فعال خود، به عنوان "یک شهروند عادی کرد"، با شعور مردم کردستان و افکار عمومی بازی می کند و حقیقت را از مردم مخفی می نماید.

"قضاوت با افکار عمومی"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا