شبکه های ضدانقلاب و کمونیست، به دنبال ایجاد درگیری در ۱۶ آذر هستند+ دانشجویان هوشیار باشند

آکام نیوز:یافتن نخستین بارقه‌ها و نقطه عطف انقلاب اسلامی چندان آسان نیست; همچنان که کنکاش در راه یافتن مؤثرترین عوامل شکل گیری و به ثمر رسیدن انقلاب، بس دشوار است; زیرا انقلاب، پیروزی خود را مرهون مشارکت همه اقشار و گروه‌های جامعه از خرداد سال ۱۳۴۲ و حتی پیش از آن، تا بهمن ۱۳۵۷ می داند.

به گزارش آکام نیوز، در عین حال، نمی توان از تأثیر انقلاب بر گروه‌های مختلف، سخن به میان نیاورد; چرا که فضای حاکم بر جامعه، در دوران انقلاب و پس از آن، به گونه ای بوده که امکان بی تفاوتی و عدم حضور در برهه‌های سرنوشت ساز برای افراد جامعه وجود نداشته، بلکه آنان را به مشارکت فعالانه در همه عرصه‌ها ترغیب نموده است. در میان اقشار و گروه‌های جامعه، نقش برخی گروه‌ها و اقشار به لحاظ ویژگی‌های موقعیتی و فضای خاصی که در آن قرار داشتند، بارزتر و روشن تر از سایرین است.

دانشجویان را می توان یکی از گروه هایی دانست که به دلیل آشنایی و آگاهی بیشتر از جریانات سیاسی ـ اجتماعی، حضور آنان در تمامی صحنه‌های انقلاب کاملا ملموس، محسوس و پررنگ است.

این حضور از سال‌ها پیش از انقلاب با شکل گیری جنبش دانشجویی آغاز گردید.

این جنبش با تأثیر از جریان روشن فکری و تجدّدخواهی متأثر از رشد علمی جهان غرب از یک سو، و شکل گیری جریان‌های کمونیستی از سویی دیگر، آغاز گردید.

اما پس از چندی با انگیزه احیای تفکر دینی و ردّ روشن فکری غربی و الحاد شرقی در بستر تاریخ انقلاب اسلامی و در دانشگاه تهران رخ نمود. آنچه این حضور را تداوم می بخشید، پیام‌های شورانگیز رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبتنی بر استقامت تا دست یابی به پیروزی بود و همان پیام ها، ۱۳ آبان ۵۷ را، که نقطه اوج جریانات دانشجویی قبل از انقلاب به شمار می رود، رقم زد.

حضور به موقع و در عین حال فعالانه دانشجویان، پس از انقلاب در همه عرصه ها، به ویژه در دوران دفاع مقدّس، به یاد ماندنی است و همچنان پس از گذشت بیش از دو دهه از انقلاب، شاهد این حضور فعال و سرنوشت ساز در برهه‌های پر فراز و نشیب انقلاب هستیم

سرکردگان ضدانقلاب هر ساله در چنین روزهایی با پخش اخبار دروغ و عوام فریبانه، درصدد اخلال و ایجاد درگیری در روز ۱۶ آذر در دانشگاه‌های تهران و برخی شهرستان‌های کردنشین کشورمان هستند، تلاشی که همواره با هوشیاری دانشجویان ناکام مانده است.

رسانه های ضد انقلاب خصوصا، کمونیست کارگری، حکمتیست و کومله و دمکرات، در اعتراضات اخیر به طرح سهمیه بندی بنزین، قصد داشتند تا با کشاندن برنامه دانشجویان دانشگاه تهران به بیرون دانشگاه، اخلال ایجاد کند که با هوشیاری دانشجویان متعهد و تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی ناکام شده اند، حال با این ناکامی بزرگ قصد دارند کام دانشجویان را در روز ۱۶ آذر، تلخ کنند و این روز شیرین را برای دانشجویان به حاشیه بکشانند.

رسانه های کمونیستی، نیز گاف های زیادی در آستانه ۱۶ آذر انجام داده اند.

در روزهای اخیر از سوی رسانه های تابلو دار ضدانقلاب مانند "آزادی بیان" و "حکمتیست" و "آسوی روژههلات" از اجرای احکام سنگین کمیته های انضباطی برای دانشجویان سخن می گویند که در این بین نام چند دانشجو نیز ذکر شده است.

این رسانه ها نوشتند که فلان دانشجو مثلا از فلان اعضای سابق انجمن به دلیل فعالیت دانشجویی در آستانه ۱۶ آذر، از دانشگاه اخراج شده اند!

جالب اینجاست که این نوع خبرها مورد پوشش وسیع رسانه های آمریکایی و فارسی زبان قرار می گیرند و تنها چند روز پس از انتشار این نوع اخبار، خود دانشجویان، آنها را تکذیب می کنند.

گاف های بزرگ رسانه های کمونیستی، در پوشش اخبار دروغ اخراج دانشجویان در آستانه ۱۶ آذر به دلیل ضعف مفرط نیروهای فتنه گر صورت گرفته است و نکته جالب تر اینکه برخی از این رسانه ها با آب و تاب فراوان با استناد به این خبر، جو دانشگاه ها را به شدت امنیتی توصیف می کنند.!

در آستانه ۱۶ آذر، خطاب به دانشجویان عزیز عرض می شود که دشمن در کمین است تا کام این روز را به کام دانشجویان تلخ کند، مراقب دسیسه های دشمن باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا