افشای دروغ بزرگ گروهک کومله+ معرفی یک فرد زنده به عنوان یک فرد مرده!

آکام نیوز/اختصاصی: خبرنگار آکام نیوز در مهاباد گزارش داد که گروهک موسوم به کومله، سازمان کردستان حزب کمونیست ایران اخیرا از طریق شبکه های تلگرامی و اجتماعی خود، سعی دارد تا شهروندان زنده و یا احیانا افراد دستگیرشده را به عنوان کشته شده درگیری های اخیر کردستان، به مردم معرفی کند!

به گزارش آکام نیوز، این شیوه کشته سازی مختص گروهک های کومله، دمکرات و منافقین است که در چنین مواقعی، سعی دارند تا از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند و با آبروی شهروندان کردستان اینچنین بازی کنند و موجب نگرانی خانواده های شهروندان کرد شوند.

در همین ارتباط چندی پیش شبکه های اجتماعی و سایتهای وابسته به گروهک کومله کمونیستی(شاخه ابراهیم علیزاده) در خبری اعلام کردند که یکی از شهروندان مهابادی به نام هیمن امانی در جریان تجمعات اخیر بنزینی دستگیر شده و زیر شکنجه وزارت اطلاعات، کشته شده است!

اما یکی از بستگان این شهروند مهابادی در تماس با خبرنگار آکام نیوز در مهاباد، ضمن اعلام انزجار و نفرت از دروغ پراکنی های اخیر گروهک تروریستی کومله اعلام کرد که مردم مهاباد همیشه به نظام وفادار بوده اند و هرگز فریب گروهکها را نمی خورند و فرزند ما هیمن امانی نه تنها در تجمعات حضور نداشته و دستگیر نشده است بلکه دانشجو است و در کمال صحت و سلامت مشغول درس و تحصیل و زندگی خویش در شهر مهاباد است.

این نوع شایعه پراکنی ها نشان می دهد که گروهکهای کردی نه تنها جان و ناموس و آبروی شهروندان برایشان مهم نیست بلکه از هر فرصتی برای انتقام از مردم کردستان استفاده می کنند.

شایان ذکر است هیمن امانی یکی از دهها شهروند کردستان ایران است که از سوی گروهکها به عنوان کشته شده نام برده می شود در حالیکه تعداد زیادی از این اسامی ذکر شده از سوی ضد انقلاب، تا بحال در هیچ تجمعی حضور نداشته اند.

عکسی از هیمن امانی را در این خبر ملاحظه می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا