دیدار مهم و پشت پرده عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده با ماموران درجه پایین سازمان سیا

آکام نیوز: به دستور ماموران سازمان جاسوسی آمریکا، عبدالله مهتدی سرکرده کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران و عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک کومله زحمتکشان کردستان هفته گذشته، عازم واشنگتن شدند.

به گزارش آکام نیوز، عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده که دو دشمن قدیمی هم هستند، این بار در ظاهر به صورت دوستانه و بطور مشترک با نمایندگان سیا، دیدار و گفتگو کردند.

روز ۵ شنبه گروه موهوم، انستیتو کرد در واشنگتن که میزبان این ملاقات ها بود از عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده درخواست کرد تا دستورات ارائه شده از سوی سرویس جاسوسی آمریکا سیا را در کردستان ایران پیاده کنند.

ناامن کردن مناطق مرزی، محروم و کردنشین، انتشار اخبار دروغ، شایعه سازی، حمله به وابستگان نظام خصوصا نیروهای بومی، از اهم ماموریت های محوله به سران کومله است.

طبق اخبار واصله گفته می شود مقرر شده تیم های تروریستی کومله از شروع فصل بهار وارد کشور شده و اقدام به ناامنی و اقدامات تروریستی و بمب گذاری کنند تا فضای رعب و وحشت بر کردستان حکمفرما شود.

شایان ذکر است، صلاح بایزیدی نماینده گروهک کومله در واشنگتن، پیش از حضور سردمداران کومله، مقدمات ملاقات ها را فراهم کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا