خبرفوری/رفیق حسین پناهی استعفای خود را تقدیم عبدالله مهتدی کرد

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از اردوگاه زرگویزله گروهک کومله(شاخه عبدالله مهتدی) مطلع شدیم، رفیق حسین پناهی، به شدت با عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله دچار اختلاف شده است و با بالاگرفتن اختلافات، استعفای کتبی خود از کمیته مرکزی کومله را تقدیم عبدالله مهتدی کرده است.

به گزارش آکام نیوز، بعد از اعدام رامین حسین پناهی، رفیق حسین پناهی اختلافات شدیدی با عبدالله مهتدی پیدا کرد، رفیق حسین پناهی، سرکرده کومله را مسئول مستقیم مرگ رامین می داند و خواستار پاسخگویی او شده است.

عبدالله مهتدی نیز در مقابل دلیل به دام افتادن رامین حسین پناهی را خودسری و بی توجهی رامین به نکات امنیتی می داند و گفته است که رامین به خاطر اشتباه خودش به دام افتاد و هم خودش جانش را از دست داد و هم چند پیشمرگ ما کشته شدند.

رفیق حسین پناهی نیز به شدت نسبت به این دیدگاه عبدالله مهتدی واکنش نشان داده و بعد از مشاجرات طولانی و درگیری های زیاد، در نهایت تصمیم گرفت استعفای کتبی خود را تقدیم عبدالله مهتدی کند و قید کومله را برای همیشه بزند.

رفیق حسین پناهی در ماه های اخیر نیز در انگلیس و شهر لندن به سر می برد و گفته است دیگر به اردوگاه کومله باز نمی گردد.

رفیق حسین پناهی مسئول امنیت کومله مهتدی بود و سالها در این سمت و همچنین کمیته مرکزی مشغول بکار بود.

با استعفای رفیق، کومله دچار بحران جدی خواهد شد چرا که طیف وسیعی از پیشمرگان کومله مهتدی، تحت امر رفیق حسین پناهی هستند و عبدالله مهتدی نگران خروج جمعی طرفداران رفیق حسین پناهی و عزیمت آنها به کومله عمر ایلخانی زاده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا