مراقب فتنه دشمن باشید+ سوء استفاده ضد انقلاب از مرگ کولبر ۱۴ ساله مریوانی

آکام نیوز: عبور از کوه‌ها، تنها راه برای کولبران است چرا که از راه های مستقیم، نمی شود عبور کرد، یکی از این معابر از گردنه سختی به نام گردنه «تته» می‌گذرد که ارتفاعی بالغ بر ۴ هزار متر دارد.

به گزارش آکام نیوز، گروه ۵ نفره مذکور، در میانه راه گرفتار کولاک و برف بسیار شدیدی می شوند و همین کولاک و برف باعث می شود، این جوانان و نوجوانان، مسیر اصلی را گم کنند.

۳ نفر از این ۵ نفر در مسیر به یکی از روستا‌های مرزی عراق می‌رسند و از مرگ حتمی جان به در می‌برند.

اما متاسفانه دو برادر دیگر آزاد خسروی و فرهاد خسروی با سرنوشتی تلخ مواجه می‌شوند.

آزاد ۱۹ ساله و فرهاد ۱۴ ساله‌، در کولاک گم می‌شوند.

ابتدا آزاد جانش را از دست می‌دهد.

اما فرهاد زنده بود، فرهاد به تنهایی و سوگوار برادر خود، مسیرش را ادامه می‌دهد تا اینکه به یک کلبه کوهستانی می‌رسد.

کلبه بسته و با حفاظ و نرده مسدود شده است. فرهاد با شکستن پنجره و به قیمت زخمی شدن و خونریزی انگشتانش سعی می‌کند وارد کلبه شود، اما نرده‌های کلبه آهنی است و او نمی‌تواند به آن وارد شود.

فرهاد دیگر توانی برای تلاش ندارد سرش را به دیوار کلبه تکیه می‌دهد و چشمانش بسته می‌شود و یخ می زند.

پدر این خانواده کارگر فصلی است، پدر و مادر هر دو به لحاظ جسمی شرایط خوبی ندارند و به دلیل معلولیت تحت پوشش بهزیستی قرار دارند. شرایط خانه قبلی این خانواده به شکلی بود که قابل سکونت نبود، به همین دلیل هم کمیته امداد برایشان خانه ساخت.

اما در پی مرگ دلخراش این دو برادر، باز هم ضد انقلاب تلاش کرد تا از آب گل آلود ماهی بگیرد و مدام در تلاش است تا مردم را تحریک کند و باز هم موجبات اغتشاش را در این منطقه فراهم بیاورد.

بخش زیادی از مردم کردستان به دلیل هراس از حضور تیم های تروریست کومله و دمکرات و اخاذی آنها از کولبران، ناچار هستند از گردنه های خطرناکی عبور کنند و این چنین جانشان به خطر بیفتد.

در روستای نی مریوان که در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد تقریبا هزار خانوار ساکن هستند که، حدود ۱۵۰ خانوار آن بسیار فقیر بوده و از این تعداد حدود ۱۲۵ خانوار تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی هستند.

شرایط این خانواده‌ها آنقدر بد است که حتی اگر مطمئن باشند در مسیر تلف می‌شوند بازهم راهی کولبری می‌شوند تا نانی سر سفره خانواده بیاورند.

ضد انقلاب این موضوع را به خوبی می داند برای همین بارها همانطوریکه در گزارش های پیشین آکام نیوز آمده است، از اهالی این روستا سوء استفاده شده است.

یک روز تصاویر و شعارهای دیکته شده دمکرات به نوجوانان روستا و کودکان داده می شود تا با استفاده از ناآگاهی و بیسوادی و کم سوادی و فقر مردم این منطقه از آنها سوء استفاده شود و یک روز هم خانواده ها را تهدید می کنند که اگر در فلان روز آتشی روشن نکنند و تصاویر سران ضد انقلاب را در دست نگیرند، به عنوان مزدور با آنها برخورد شده و جانشان را می گیرند.

امروز نیز که مردم عزیز این منطقه سوگوار عزیزانشان هستند، ضد انقلاب به جای همدردی با آنها، در حال نمک پاشیدن به زخم مردم است تا موجبات یک اغتشاش و خونریزی را فراهم بیاورند و ماهها برای خود خوراک تبلیغاتی و رسانه ای مهیا کنند.

روز گذشته در مراسم تشییع پیکر این عزیزان، یک تیم ۵ نفره از ضد انقلاب، سرود این گروهک را می خواندند و القا می کردند که این سرود توسط مردم خوانده می شود!

و این چنین از عواطف و احساسات پاک این مردم عزیز سوء استفاده می شود تا باز هم مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

مردم کردستان هوشیار هستند و بار دیگر تودهنی محکمی به یاوه سرایی های ضد انقلاب خواهند زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا