خبرفوری/ خانواده پویا بختیاری، تحت الحفظ شدند + یک مقام آگاه از برنامه ضد انقلاب برای چهلم پویا بختیاری خبر داد

گروه سیاسی _ آکام نیوز/اختصاصی: لحظاتی پیش یک مقام آگاه از دستگیری خانواده پویا بختیاری خبر دادند، بر اساس این خبر، خانواده بختیاری، هم اکنون تحت الحفظ شدند. اما آیا این برخورد بود یا صیانت؟!

به گزارش آکام نیوز، مقام آگاه از برنامه دشمن برای پروژه کشته سازی در چهلم پویا بختیاری، پرده برداشت.

بر اساس این خبر، قرار بوده و بنا بوده حتی پدر پویا یا یکی از اعضای خانواده اش توسط ضد انقلاب، قربانی شوند.

خانواده مذکور، یکی از خانواده‌هایی هستند که فرزندشان در اغتشاشات اخیر به صورت مشکوکی کشته شد. خانواده پویا بختیاری علیرغم دعوت و صحبت با ایشان در روند پروژه ضد انقلابی ورشکستگان فراری قرار گرفته و فعالانه بر اقدامات ساختارشکنانه خود اصرار ورزیدند.

خانواده پویا بختیاری با «حکم قضائی» بازداشت شدند.

خانواده پویا بختیاری، جوان ۲۷ساله‌ای که در اعتراض‌های آبان کشته شد، قرار است پنجم دی‌، به عنوان چهلمین روز کشته‌شدن فرزندانشان مراسمی در شهر کرج برگزار کنند.

ولی در ۳۰ آذرماه گزارش شده بود که ناهید شیرپیشه و منوچهر بختیاری٬ پدر و مادر پدر پویا بختیاری، به وزارت اطلاعات احضار شده و از آنان خواسته شده که مراسم چهلمین روز فرزندشان را در یک مکان سرپوشیده برگزار کنند. منوچهر بختیاری با این حال اعلام کرده بود که با این خواسته مخالفت کرده است.

پویا بختیاری، متولد سال ۱۳۷۱، در دومین روز از اعتراضات به افزایش قیمت بنزین با مادر و خواهرش به راهپیمایی رفته بود که به‌ گفته پدرش، جمجمه‌اش در همین راهپیمایی هدف گلوله قرار گرفت و پیش از رسیدن به بیمارستان جان باخت. پویا بختیاری مهندس برق بوده و یک کارگاه کوچک متعلق به خانواده را مدیریت می‌کرده است. پدرش می‌گوید که قصد داشته به کانادا مهاجرت کند. او به شعر و تاریخ ایران علاقه داشته است.

دشمنان قسم خورده ملت ایران که از تروریسم اقتصادی و تشدید تحریم ها به نتیجه ای نرسیدند، تمام تلاش خود را به موج سواری بر اعتراضات آبان ماه امسال معطوف کرده و شکست سختی را متحمل شده اند.

ضد انقلاب خصوصا کومله و دمکرات و منافقین، همچنان برای استمرار اغتشاشات، سناریوی نخ نما شده کشته سازی و استفاده ابزاری از معدود خانواده قربانیان این پروژه را دنبال می کنند.

امروز نیز رسانه های کومله و دمکرات بدنبال اغتشاش در مراسم کولبر جانباخته روستای نی مریوان هستند، پس لازم است مردم کردستان نیز مراقب توطئه دشمن باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا