«نه» بزرگ مردم کردستان به فراخوان‌ رسانه‌های معاند / سنندج ۵ دی را در آرامش به سر برد+ تصاویر

آکام نیوز: در حالی که گروهکهای تروریست کردی، و عوامل آن بعد از حوادث تلخ آبان‌ماه امسال تلاش کردند ۵ دی مردم را علیه حکومت بشورانند، مردم شهرهای کردستان بدون هیچ توجهی به فراخوان‌های متعدد آنان، در فضایی آرام و عادی، کار و زندگی خود را سپری کردند.

به گزارش آکام نیوز از سنندج، به دنبال اجرای طرح افزایش نرخ بنزین و سهمیه‌بندی، شهرهای سنندج، سقز مریوان در استان کردستان هم ناآرامی‌هایی به خود دید و مردم را دچار مشکلاتی کرد.

اگرچه با هدایت برخی افراد وابسته به اپوزسیون خارج‌نشین و گروهک‌های ضدانقلاب اغتشاشاتی در شهرهای فوق‌الاشاره کردستان روی داد، عده‌ای ناآگاهانه در این دام ضدانقلاب گیر افتادند.

از آنجایی که مردم استان کردستان زخم‌خورده گروهک‌های ضدانقلاب و ایادی وابسته به استکبار هستند و در طول این چهل ساله انقلاب، مرزداری و دفاع از تمامیت ارضی کشور در این خطه از ایران اسلامی را به اثبات رسانده‌اند، در آشوب‌های خیابانی آبان‌ماه امسال خیلی زود صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و همین سبب شد که لیدرهای این جریان دستگیر و به دست قانون سپرده شدند.

بعد از وقوع حوادث تلخ آبان‌ماه، دشمنان و گروهک‌های ضدانقلاب که اکنون هیچ جایگاه و پایگاهی در بین مردم کردستان ندارند، مدام در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و حدود ۴۰ شبکه ماهواره‌ای کردزبان مردم را به تجمع و ایجاد ناامنی فرا می‌خواندند.

در کانال‌های وابسته به ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار فراخوان‌های متعددی، ضمن تحریک مردم به حضور در خیابان‌ها، تجمعات و در نهایت آشوب و اغتشاش، ۵ دی را یک روز سرنوشت‌ساز قلمداد کرده بودند که یا پایان جمهوری اسلامی خواهد بود و یا اینکه بازهم توطئه آنان با شکست مواجه می‌شود.

آنچه امروز اتفاق افتاد، «نه» بزرگ مردم کردستان و ایران به فتنه‌انگیزان، ایادی استکبار و ضدانقلاب بود که با یک تصمیم درست بازهم آب را بر آتش فتنه دشمن ریختند و برای همیشه تاریخ فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ گسیل دادند.

امروز تیر ضدانقلاب به سنگ خورد و نه تنها شهر سنندج بلکه سایر شهرهای کردستان فضایی آرام داشت و مردم به روال روزهای عادی، به کار و زندگی خود پرداختند ضمن اینکه هیچ مغازه‌ای در شهرهای کردستان تعطیل نبود.

در حوادث اخیر بیشتر اغتشاشات و تجمعات غیرقانونی در سنندج، در میدان آزادی، میدان انقلاب، چهارراه چهارباغ، فیض‌آباد، میدان نبوت، خیابان نمکی و خیابان پاسداران بود که امروز هیچ رخدادی مبنی بر ایجاد ناامنی در آن نقاط مشاهده نشد.

گزارش خبرنگاران آکام نیوز از دیگر شهرهای کردستان نیز، آرام‌بودن شرایط و زندگی در امنیت کامل را بیان می‌کند و این قطعا شکست بزرگی برای جبهه استکبار، ضدانقلاب و ایادی جیره‌خوار آنان بشمار می‌آید.

اگرچه نیروهای انتظامی و نظامی استان کردستان برای برخورد با هر گونه ناامنی از آمادگی بالایی برخوردارند و اجازه نمی‌دهند امنیت پایدار مردم به خطر بیافتد، مردم فرهنگی استان نیز همراه بوده و خود از این امنیت دفاع خواهند کرد.

امروزه وجود امنیت پایدار برای تک‌تک شهروندان کردستانی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که روزهای ناامنی و تلخ اوایل انقلاب به واسطه حضور گروهک‌های ضدانقلاب را هنوز فراموش نکرده‌اند که با عنوان دفاع از مردم کرد، علیه کرد ایستادند و فجیع‌ترین مرگ‌ها را در این استان رقم زدند.

درود بر شرف مردم کردستان که باز هم تیر ضد انقلاب را به سنگ زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا