فوری/امجد حسین پناهی به عنوان سرپل انتقال سلاح و مهمات به داخل کشور انتخاب شد

آکام نیوز/اختصاصی: طبق اخبار رسیده مطلع شدیم، امجد حسین پناهی، برادر رامین حسین پناهی ( عضو اعدام شده گروهک تروریستی کومله)، و از کادرهای رسمی کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده)، ماموریت یافته تا به عنوان یکی از سرپل های انتقال سلاح و مهمات به داخل کشور، ماموریت جدید خود در راستای پروژه کشته سازی را انجام دهد.

به گزارش آکام نیوز، عمر ایلخانی زاده سرکرده گروهک کومله، اخیرا در یک جلسه درون گروهی به امجد حسین پناهی که چند ماهی است از آلمان به شمال عراق بازگشته و در هلگورد در حال آموزش فریب خوردگان برای انجام عملیات های تروریستی در داخل کشور است، ماموریت داده تا کار انتقال سلاح و مهمات نظامی به داخل کشور را بر عهده بگیرد.

هدف از این کار، تیراندازی و ترور شهروندان کردستان ایران است تا از این طریق به پروژه کشته سازی در راستای ناامن کردن مناطق کردنشین کشور، کمک کند.

شایان ذکر است گروهک کومله پس از جواب رد شنیدن از مردم فهیم کردستان، به تاکتیک کشته سازی روی آورده و در جریان تجمعات مختلف مردمی، به سوی معترضان تیراندازی می کند تا این اقدامات را به گردن نیروهای نظامی و امنیتی انداخته و بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

اخبار تکمیلی در همین ارتباط بزودی منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا