بهرام رضایی فرمانده نظامی گروهک کومله، در بیمارستان بستری شد

آکام نیوز/اختصاصی: طبق اخبار رسیده، مطلع شدیم، بهرام رضایی ( بهرام ره ش)، فرمانده نظامی گروهک کومله، به دلیل بیماری قلبی، در یکی از بیمارستان های اروپا بستری شده است.

به گزارش آکام نیوز، وضع جسمانی این پیشمرگ قدیمی کومله، وخیم گزارش شده است.

بهرام رضایی یکی از فرماندهان نظامی کومله زحمتکشان کردستان ( شاخه عمر ایلخانی زاده) بود که مدتی بعد به دلیل اختلافات با عمر ایلخانی زاده از این گروه جدا و به همراه تعدادی از پیشمرگان کومله زحمتکشان کردستان به کومله عبدالله مهتدی ملحق شد.

عبدالله مهتدی به بهرام رضایی وعده داده بود در صورت جدایی از کومله ایلخانی زاده او را در راس کمیته رهبری کومله منصوب خواهد کرد اما با گذشت چند ماه از این جدایی، عبدالله مهتدی به هیچ کدام از وعده هایی که داده بود عمل نکرد و در نتیجه بهرام رضایی از کومله مهتدی هم جدا شد و مدتی را در کرکوک سپری کرد و کومله شرق کردستان را تاسیس کرد، گروهی که زیاد دوام نیاورد و متلاشی شد.

تا اینکه سالها از بهرام رضایی خبری نبود اما سال گذشته خبرهایی مبنی بر ملحق شدن مجدد وی به کومله ایلخانی زاده به گوش رسید.

بهرام رضایی چند ماه بعد دچار بیماری شدید قلبی شد و شمال عراق را ترک و راهی اروپا شد.

او هم اکنون در یکی از بیمارستان های اروپا بستری است و طبق آخرین اخبار رسیده، گفته می شود وضعیت جسمانی بهرام رضایی وخیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا