فوری/ پیشمرگ حزب منحله دمکرات از ترس کشته شدن در درگیری با ایران، خودکشی کرد

آکام نیوز: منابع آگاه در کویه عراق، از خودکشی پیشمرگ گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران از ترس درگیری با جمهوری اسلامی و کشته شدن، خبر می دهند.

به گزارش آکام نیوز، سید اسماعیل حسینی از اهالی ربط سردشت، که از چند سال قبل به عضویت گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران در آمده بود، در هفته های گذشته از سوی فرماندهی پیشمرگ و کمیسیون امور نظامی، بشدت تحت فشار قرار می گیرد که باید برای ادامه فعالیت در این گروهک، عازم مناطق کوهستانی جدار مرزی ایران و اقلیم کردستان عراق شود.

نامبرده بشدت در مقابل این دستور مقاومت کرده و حاضر به انجام این ماموریت طولانی و خطرناک نیست و بارها در بین دوستان پیشمرگش، گفته بود که اگر او را به ماموریت اعزام کنند حتما وارد درگیری با جمهوری اسلامی شده و چون همچون دیگر پیشمرگان دوره خاص نظامی ندیده، حتما کشته خواهد شد.

این عضو و پیشمرگ گروهک دمکرات در نهایت بخاطر فشار و آزار و اذیت ها برای اعزام او به مناطق مرزی کوهستانی ایران و اقلیم کردستان عراق، تصمیم گرفت در مقابل دفتر فرماندهی پیشمرگ و کمیسیون امور نظامی، اقدام به خودکشی کند.

سید اسماعیل در نهایت مقابل قلعه اقدام به خودکشی می کند و سرنوشت تلخ او این چنین، به پایان می رسد.

این اتفاقات در حالی روی می دهد که سرکردگان دمکرات مدعی هستند استقبال پیشمرگان از طرح راسان بحدی بالاست که همه به آنها فشار وارد می کنند!

اما شاهد هستیم تنها افرادی که حزب دمکرات قصد تنبیه آنها را دارد و یا فراری هستند و اهل هیچ باند و باندبازی نیستند برای کشته شدن، در نوبت مرگ قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا