اوج وقاحت و ابتذال جنسی در کمونیست کارگری و حکمتیست + سند

آکام نیوز: از ابتدای تشکیل گروهک کمونیست کارگری که با شعار پوشالی برابری حقوق زنان و مردان، فعالیت خود را آغاز کردند، این جانیان بر این محور، تمرکز کرده و با بزرگ نمایی کردن مسئله زنان، به ترویج فساد و فحشاء در اجتماع کمک کردند.

به گزارش آکام نیوز، این گروهک، دختران و زنان عمدتا روستایی و تحصیل نکرده را فریب داده و با نوید ساختن دنیایی برابر و آزاد برای آنها، مغز این دختران فقیر و ساده روستایی را شستشو داده و متاسفانه آنها نیز برای فرار از فشار کاری و خانوادگی که بر آنها حاکم بوده و یقینا آگاهی پایین والدین از ماهیت این گروه کمونیست، فریب خورده و به دام این گروه ریاکار و فاسد می افتند.

تا به امروز نیز این دختران و زنان فریب خورده طعمه هوس بازی ها و نقشه های شوم و غیر انسانی سرکردگان کمونیست کارگری و حکمتیست شده اند.

همین دختران و زنان فریب خورده امروزه در کشورهای اروپایی در مقابل چشم مردم، در معابر عمومی و مکان های پرتدد، عریان شده و با آبروی ایران و ایرانی بازی می کنند.

گروهکهای کمونیست کارگری و حکمتیست، با یدک کشیدن شعار دفاع از حقوق زنان و کودکان ، بارها و بارها اعمال وحشیانه ای را در قبال این دختران،زنان و کودکان انجام داده اند.

اکثر اعضای این گروهک از جمله مریم نمازی، آذر ماجدی و… از افراد بریده از اجتماع و مشکل دار جامعه بودند و چون خانواده و جامعه افکار غیرانسانی و غیراخلاقی این عده را بر نتابید از کشور متواری شده و به گروه هایی ملحق شدند که با واژه "عشق آزاد "، آنها را فریب دادند.

اعضا و سرکردگان کمونیست کارگری و حکمتیست که جزوی از کومله بودند، از زمان تأسیس این گروهک این شعارهای فریبنده را مبنای تبلیغات خود قرار دادند.

امروزه در گروهک های کمونیستی شاهد اوج وقاحت و ابتذال جنسی هستیم، موضوعی که باعث خشم و عصبانیت مردم کشورهایی اروپایی نیز شده است.

همانطوریکه در تصویر می بینید این گروهکهای انسان نما، در حال ترویج فساد و فحشا به بهانه مبارزه با جمهوری اسلامی هستیم.

قضاوت در این مورد را بر عهده افکار عمومی واگذار می کنیم.

( از خوانندگان همیشگی آکام نیوز به خاطر انتشار این تصاویر غیراخلاقی از گروهک کمونیست کارگری، عذرخواهی می کنیم، تصاویر بسیار غیراخلاقی هستند که ناچار شدیم برای این گزارش، تنها یکی از آنها را منتشر کنیم).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا