کردستانی ها برای استقبال از مراسم ۲۲ بهمن آماده می شوند+کومله و دمکرات مردم را تهدید می کنند

آکام نیوز: مردم شهرهای کردنشین ایران، برای گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آماده می شوند و برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن روزشماری می کنند.

به گزارش آکام نیوز، کردستانی ها آماده خلق حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن هستند و کومله و دمکرات نیز با تمام توان به پای کار آمده اند تا با تهدید و تطمیع آحاد ملت، از حضور پرشور مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق های رای جلوگیری کنند.

اما مردم استان کردستان آماده اند تا بار دیگر و هم دوش با ملت ایران با حضور پرشور خود ۲۲ بهمن را به حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران تبدیل کنند.

بهمن ماه یادآور پیروزی خون بر شمشیر است و در این میان زنان و مردان، جوانان و نوجوانان و همه و همه در مقابل مزدوران رژیم سینه سپر کردند و خون پاک خویش را نثار نهال نوپای انقلاب کردند.

مردم مسلمان کردستان نیز همچون مردم ایران، در آن روزها در حالی به خیابان ها می آمدند و تظاهرات مردمی را به راه می انداختند که هیچ کس انتظار پیروزی خون بر شمشیر را نداشت.

پشتیبانی بی چون و چرای دولت های مستکبر از حکومت ستم شاهی پهلوی نشان دهنده پایه های قوی و مستحکم حکومت پهلوی بود، اما مردم مسلمان ایران اسلامی بدون اندک توجهی به این حمایت ها و پشتیبانی های دولت های مستکبر و در رأس آنها آمریکای جهان خوار و با توکل به اراده خداوند، توانستند بنیان حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را در هم بپیچند.

در استان کردستان مردم غیور پا به پای مردم سایر شهرها و روستاها از همان روزهای آغازین نهضت از اسلام، انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) دفاع کردند و همواره یار و یاور نهضت و انقلاب بودند.

با وحود تمام تلاش های گروهکهای کومله و دمکرات برای دلسرد کردن مردم انقلابی کردستان از نظام شان، اما مردم بی توجه به فراخوان های تحریم ضد انقلاب، پا به پای انقلاب ایستاده اند و خواهند ایستاد.

به جرات می توان گفت هسته های اولیه مبارزه با رژیم پهلوی از سال ۱۳۵۵ در کردستان شکل رسمی تری به خود گرفت.

مردم کردستان همزمان و همگام با مردم سراسر کشور، علیه رژیم ستم شاهی به پا خواستند و اقشار و گروه های مختلف مردم با حضور در صحنه های مبارزه، پیوند و همبستگی خود را با مردم ایران و نهضت اسلامی به اثبات رساندند.

یکی از نکات بارز در قیام های مردم کردستان و بخصوص سنندج، برپایی نماز جماعت در زمان تظاهرات بوده است. در ساعات اولیه شروع تظاهرات، خیابان های سطح شهر مملو از جمعیت می شد و با طولانی شدن تظاهرات و فرا رسیدن زمان اقامه نماز، مردم مسلمان و متعهد سنندج، در داخل خیابان نماز جماعت را برپا می کردند.

از دیگر نکات برجسته تظاهرات مردمی در جای جای استان کردستان، حضور مردمی بود که از روستاهای اطراف خودشان را به شهرها می رساندند و در تظاهرات شرکت می کردند. در هر کدام از شهرستان های بانه، مریوان، سقز، قروه، بیجار، کامیاران و دیواندره نمایندگانی حضور داشتند که نظم و ترتیب دادن به این تظاهرات را بر عهده می گرفتند و تظاهرات مردمی را همزمان با سراسر کشور برگزار می کردند.

و امروز کردستانی ها برای خلق حماسه ای دیگر در ۲۲ بهمن آماده می شوند و با حضور پرشور خود بار دیگر به یاوه سرایی های ضد انقلاب، تودهنی خواهند زد.

"مدیریت سایت خبری تحلیلی آکام نیوز"

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا