کردستانی ها با شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، از ضد انقلاب اعلام برائت کردند

آکام نیوز: مراسم پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۸، در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بسیار پرشور و باشکوه تر از سالهای قبل، در شهرهای کردنشین ایران برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، حضور مردم انقلابی کردستان، به رغم سرمای شدید و بارش بارف سنگین، در شهر سنندج و دیگر شهرهای کردنشین کشور، بسیار چشمگیر بود، مردمی که با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ضدولایت فقیه» حمایت قاطع خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کرده و مشت محکمی بر دهان ضد انقلاب، خصوصا کومله و دمکرات زدند و نشان دادند که مردم کردستان، با وجود فراخوان گسترده تحریم مراسم ۲۲ بهمن توسط گروهکهای تروریست کردی، باز هم با اقتدار در مراسم های ملی شرکت می کنند.

کردستانی ها در روز ۲۲ بهمن امسال، بیشتر از سالهای قبل یک شعار را مدام تکرار کردند؛ " مرگ بر ضد ولایت فقیه" و این پیامی به سرکردگان کومله و دمکرات بود که سالهاست از مردم کردستان تودهنی می خورند.

کومله و دمکراتی که باعث ناامنی در مناطق کردنشین شده اند، باعث رواج بی رویه کولبری در مناطق مرزی کردستان شده اند، باعث گروگان گیری و تاراج اموال مردم شده اند، باعث ترس سرمایه گذاران از سرمایه گذاری در مناطق کردنشین شده اند، باعث شده اند تا دولت آلمان، هلند و کانادا به اتباع خود اعلام کنند بخاطر حضور تروریستهای کومله و دمکرات از سفر به کردستان ایران خودداری کنند، باعث مرگ و قتل دهها جوان کردستانی در حاشیه تجمعات اخیر کردستان و غرق کردن آنها شده اند و دهها مورد دیگر.

مردم کردستان بارها نام سردار رشید سپاه اسلام، حاج قاسم سلیمانی را صدا زدند تا پاسخی به یاوه سرایی های ارباب ضد انقلاب باشد و اربابان ضد انقلاب بدانند مردم کردستان، هرگز رشادت های حاج قاسم را فراموش نمی کنند، مردم کردستان علاقه سردار به کردها را به خوبی می دانستند و بارها به چشم خود دیدند که سردار، برای کردها در هر کجای جهان، احترام قائل بود و بارها به داد کردها رسید که ماجرای نجات بارزانی ها و کردستان عراق از دست داعش، یکی از این رشادت ها بود.

کومله و دمکرات با اینکه تلاش زیادی کردند تا مردم کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، شرکت نکنند، اما باز هم مردم کردستان به صحنه آمدند و باز هم با جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

حضور مردم شهرهای کردنشین ایران، در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸، بار دیگر قدرت مردم انقلابی کردستان را به نمایش گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا