شورای دمکراسی خواهان و بازی یک بام و دوهوای شیخ عبدالله مهتدی با احزاب این شورا!

آکام نیوز: در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه سالجاری، نشست شورای دمکراسی خواهان با محوریت شعار براندازی جمهوری اسلامی ایران از طریق جنبش های مردمی و اتحاد اپوزیسیون در استکهلم سوئد برگزار گردید.

به گزارش آکام نیوز، یکی از نکات قابل تامل در این نشست، عدم حضور زنان و بی توجهی به زنان در این نشست بود.

با اینکه یکی از شعارهای این شورای خودخوانده، دفاع از زنان است، اما زنان در هیچ بخش از این نشست، سخنران نبودند و سخنرانان و مجریان این نشست، تنها مردها بودند.

این شورا با اینکه اعلام کرده که به منتقدان احترام گذاشته و آزادی بیان و اندیشه حق اعضای این شوراست اما در زمانیکه حسن اعتمادی به عنوان مخالف، سخنرانی کرد، با او برخوردی شد که اعتمادی از شدت ناراحتی، ناچار به ترک جلسه شد.

به گفته یکی از اعضای این شورا که نخواست نامش فاش شود، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله، به هیچ عنوان تمایلی به حضور در این شورا ندارد اما چون قصد مطرح کردن نام خود و کومله را دارد تنها و تنها به خاطر اسم خود و نام کومله، در این شورا حضور دارد.

ناگفته نماند حزب دمکرات از کومله درخواست کرده بود که چون از طرف ما خالد عزیزی به این نشست می رود، از طرف شما هم عبدالله مهتدی در این نشست حضور پیدا کند.

اما از آنجائیکه عبدالله مهتدی هدفی جز مطرح کردن نام خود و گروه تحت امرش را در این شورا ندارد، خود حاضر به شرکت در این نشست نشد و افرادی همچون محمد مصری را به جای خود راهی نشست شورای به اصطلاح دمکراسی خواهی کرد.!

این نوع رفتارهای مهتدی، نشان می دهد که سرکرده کومله شان خود را بالاتر از امثال حسن شریعمتداری، شهریار آهی و حتی رضا ربع پهلوی که با این شورا همراهی می کند، می داند و در واقع عدم حضور شخص سرکرده کومله، بی احترامی به کل اعضای ۱۰ نفره شورای دمکراسی خواهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا