کرونای سیاسی ضد انقلاب!

آکام نیوز: اخیرا برخی شبکه های اجتماعی وابسته به ضد انقلاب اقدام به سوء استفاده از سخنان رئیس جمهور در خصوص لزوم بازگشت مردم به روال عادی زندگی شان، کرده اند.

به گزارش آکام نیوز، ضد انقلاب، که هر بار با هر اتفاق طبیعی که در کشور می افتد، به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود هستند، بجای همراهی و همدردی با مردم ایران خصوصا کردستانی ها، با فرصت طلبی، دنبال اهداف سیاسی خود هستند و مردم را تشویق به اعتصاب می کنند.

این در حالی است که در اکثر شهرهایی که با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند، بطور طبیعی مردم در خانه ها، خود را قرنطینه خوداختیاری کرده اند و بیشتر کسبه و بازاریان نیز، برای جلوگیری از انتشار این ویروس و یا ابتلا به این ویروس مرگبار، کمتر در بازار حاضر می شوند و ضد انقلاب از این مسئله هم به نفع خود، استفاده می کنند و احتمالا قصد دارند، بگویند که این تعطیلی ها و خلوتی های بازار، بخاطر فراخوان آنهاست!

کردستان نیز همچون دیگر مناطق کشورمان، در حال مبارزه با این ویروس هستند و اقدامات پیشگیرانه خود را انجام می دهند.

در خصوص اظهارات رئیس جمهور در ارتباط با مختل نشدن کارهای مردم نیز متذکر می شویم که خطاب رئیس جمهور، شهرهایی است که گرفتار این بحران نیستند و زندگی آنها به روال عادی ادامه دارد و لذا نیازی به تعطیلی بازار و اختلال در روند کارهای مردم نیست.

اما شهرهایی که گرفتار این ویروس هستند، از این قاعده مستثنی هستند و اقدامات پیشگیرانه را انجام داده و می دهند.

مدارس کردستانی ها نیز همچون دیگر شهرها، فعلا یک هفته تعطیل شده است و احتمال تمدید این تعطیلات تا پایان سال نیز وجود دارد، پس دولت جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ تبعیضی با این مسئله برخورد کرده و روز گذشته نیز تعداد زیادی ماسک، دستکش و تجهیزات پزشکی روانه کردستان شده تا در بین مردم توزیع شود.

متاسفانه ضد انقلاب، هرگز با مردم همراهی نکرده اند و هر بار که چنین مشکلاتی گریبان مردم را می گیرد، بجای همراهی و همدردی، همواره در فکر خواسته های شوم خود از قبیل اعتصاب، تعطیلی، شورش و تجمع هستند، مسائلی که تنها به وخیم تر شدن وضعیت کمک می کند و شاید باعث آلوده شدن بیشتر مردم کردستان هم بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا