سیامند رحمان، توسط رسانه های کومله و دمکرات، تحریم شد!

آکام نیوز: شامگاه یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۸، خبری ناگهانی، جامعه ورزش دوست کشورمان را در شوک عمیقی فرو برد.

به گزارش آکام نیوز، سیامند رحمان وزنه بردار قهرمان پارالمپیک کشورمان که از کردهای اهل اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی بود بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داد و آسمانی شد.

در حالیکه مرگ قویترین مرد معلول جهان، مردم ایران و کردستان را در شوک و غم و اندوه فرو برد، اما رسانه های کومله و دمکرات و دیگر گروهکهای تروریست کردی که شعار کرد و کردایه تی را سر می دهند، حاضر نشدند حتی یک خط از سیامند رحمان بنویسند.

رسانه های ضد انقلاب، نه تنها اخبار مربوط به مرگ تاسف بار این پهلوان نامی کرد، را منتشر نکردند بلکه در کانال های خود به سیامند رحمان حمله کردند و او را مزدور جمهوری اسلامی معرفی کردند.

ضد انقلاب فراموش نکرده است که سیامند رحمان از مقام معظم رهبری یادگاری دریافت کرده بود و به همین خاطر او را تحریم کردند و در خصوص این پهلوان کرد خبری منتشر نکردند.

این در حالی است که تروریستهای ضد انقلاب مدعی دفاع از کردها در هر نقطه از جهان هستند اما اگر کردی با آنها همسو نباشد و دشمن وطن فروشان باشد، اینگونه بایکوت و تحریم می شود و این چهره واقعی ضد انقلاب است.

اما مردم کردستان و ایران، یاد و خاطره مرحوم سیامند رحمان را گرامی داشتند و جسد او را ار آغوش گرفتند.

سیامند رحمان اول فروردین ۱۳۶۷ در اشنویه چشم به جهان گشود و قرار بود یکم فروردین ۱۳۹۹ تولد ۳۲ سالگی اس را جشن بگیرد، اما در شامگاه یکشنبه ۱۱ اسفند ۹۸ در یک خبر ناگهانی اعلام شد که پهلوان سیامند به دلیل ایست قلبی آسمانی شد.

سیامند رحمان این قهرمان نامی جهان، وزنه‌بردار سنگین‌وزن ایرانی بود که افتخارات زیادی را در سطح بین الملل برای کشورمان کسب کرد و بارها و بارها پرچم مقدس ایران را در دنیا به اهتزاز درآورد.

وی قهرمان پارالمپیک لندن ۲۰۱۲ و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و دارندهٔ پنج طلا و یک نقرهٔ جهان بود. وی همچنین سه نشان زرین از بازی‌های پاراآسیایی گوانگجو ۲۰۱۰، اینچئون ۲۰۱۴ و جاکارتا ۲۰۱۸ به‌دست آورد.

همچنین نام وی با توجه به ثبت وزنۀ ۳۱۰ کیلوگرمی در سال ۲۰۱۶، در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسیده است.

در شهریور سال ۱۳۹۵ وقتی سیامند رحمان با مهار وزنه ۳۱۰ کیلوگرمی یک رکورد خارق العاده در جهان به نام خود ثبت کرد.

در دیدار جمعی از ورزشکاران با مقام معظم رهبری از ایشان درخواست می کند چفیه خود را به عنوان یادگاری به او بدهند و رهبر انقلاب به این درخواست پهلوان سیامند «چشم» می گویند.

روح سیامند رحمان قهرمان نامی کرد شاد و یادش گرامی باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا