شدت گرفتن اختلافات داخلی، باعث تعطیلی کنگره حکمتیست شد

آکام نیوز: برابر اخبار واصله مطلع شدیم، کنگره گروهک تروریستی حکمتیست، که قرار بود در هفته های آتی برگزار شود به دلیل بالا رفتن اختلافات داخلی در راس رهبری این گروهک، تعطیل شد و برگزار نخواهد شد.

به گزارش آکام نیوز، در جریان برگزاری پلنوم کمیته مرکزی گروهک تروریستی حکمتیست که در تاریخ یکشنبه ۱۸ اسفندماه ۱۳۹۸، برگزار شد،

مسئله اختلافات داخلی در راس رهبری به اوج خود رسید و تعدادی از اعضای کمیته مرکزی، محل برگزاری پلنوم را ترک کردند و به این ترتیب، برگزاری کنگره به تعویق افتاد.

گفته می شود خالد حاج محمدی، ثریا شهابی و وریا نقشبندی نسبت به عملکرد آذر مدرسی، دبیر کمیته مرکزی حکمتیست، بشدت انتقاد داشته و او را شخصی دیکتاتور و خودخواه خطاب کردند و همین مسئله باعث تنش و درگیری لفظی شدید بین اعضای کمیته مرکزی و آذر مدرسی شد.

آذر مدرسی نیز به عنوان دبیر کمیته مرکزی حکمتیست، با عصبانیت اعلام کرد، کنگره را برگزار نخواهد کرد و به این ترتیب، کنگره حکمتیست، تعطیل شد.

آذر مدرسی به منظور پنهان کاری و لاپوشانی این ماجرا، به اعضا اعلام کرده که به دلیل شیوع کرونا، کنگره را به تعویق می اندازد تا جای حرف و حدیثی باقی نگذارد.

این در حالی است که هر بار کنگره به شیوه اینترنتی برگزار شده و تعداد بسیار کمی از اعضای حکمتیست در جلسه حضوری کنگره حضور دارند و بیشتر اعضا از طریق اینترنت به محل برگزاری کنگره وصل می شوند.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که آذر مدرسی در تدارک یک کودتای داخلی درون گروهی است و تعدادی از اعضای کمیته مرکزی را نیز به همین منظور، دور خود جمع کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا