خبر فوری/ اعضای کمیته هلند کومله مهتدی، استعفا دادند/ افشای پولشویی از طریق نامشروع توسط اعضای کومله

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از گروهک تروریستی کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران(شاخه عبدالله مهتدی) باخبر شدیم تمام اعضای کمیته هلند کومله در اعتراض به سیاستهای دیکتاتورمآبانه عبدالله مهتدی، و همچنین پولشویی و اختلاس اعضای کومله، از عضویت در این گروهک، بصورت جمعی استعفا دادند.

به گزارش آکام نیوز، این اعضا در نامه خود خطاب به سرکرده کومله اعلام کردند؛

ما ۴ سال است که در کمیته هلند کومله فعالیت می کنیم، همانطوریکه باخبر هستید ما به دلایل بسیار زیاد و مهم و همچنین برخی مسائل پشت پرده که باعث بزرگتر شدن مشکلات شدند، ما کار کمیته هلند را متوقف کردیم و دست از کار کشیدیم.

اعضای کمیته هلند کومله در ادامه اعلام کردند؛

رفقا، خودتان هم خوب می دانید بعد از انشعاب سال ۲۰۰۷ میلادی، کار کمیته دچار مشکلات و کشمکش های زیادی شد و انشعاب وقت کومله، در کارهای این کمیته تاثیر مستقیم گذاشت و تا حدود زیادی کارها متوقف شد.

ما اعضای این کمیته، از ۴ سال قبل تا کنون، یکسال آن بصورت انتصابی و سه سال آن بصورت انتخابی، در این کمیته فعالیت کردیم.

ما هر ۶ ماه یکبار بصورت فرمالیته و یکنواخت گزارش کار و گزارش فعالیت های خودمان را ارائه کردیم. ما فعالانه در آکسیون ها شرکت کردیم حق عضویت خودمان را پرداخت کردیم و در تمام نشست ها هم حضور پیدا کردیم ما حتی تعداد زیادی از افراد را به عضویت کمیته در آوردیم.

ما هر سال که به ۲۶ بهمن روز کومله، نزدیک می شدیم، بارها از سرکرده کومله درخواست بودجه برای برگزاری مراسم در هلند را کردیم به ما گفتند بودجه نداریم!

در حالیکه بهترین و بزرگ ترین و مجلل ترین مراسم های پرخرج را در آلمان و دیگر کشورها برگزار کردند!

متاسفانه سرکردگان کومله تنها به مراسم آلمان اهمیت می دهند و دلیل آن هم روشن نیست!

این در حالی است که رفقای ساکن در آلمان حتی حق عضویت هم نمی دهند و در مراسم ها هم حضور پیدا نمی کنند!

ما حتی با هزینه شخصی خودمان با دیگر احزاب کردستانی و ایرانی نشست برگزار کردیم! و کومله هیچ پولی به ما نداد!

افرادی همچون کیوان فرامرزی و احمد مرتضایی هیچوقت و حتی در طول این ۴ سال نیز برای یکبار هم که شده حق عضویت خودشان را نداده اند.

حتی احمد مرتضایی مقدار زیادی نیز پول از حق عضویت دیگر اعضا بعنوان قرض گرفته که تا امروز هم پس نداده است!

در حالیکه کومله به یک دفتر کاری در هلند نیاز دارد از رفقا علی امین زاده و احمد رنجبر درخواست کرد که با کیوان فرامرزی همکاری کنند اما کیوان فرامرزی بدون اطلاع ما یک دفترچه حساب باز می کند و از طریق ایمیل و هزار کلک و حقه دیگر بنام تشکیلات هلند و بدون اطلاع علی امین زاده و احمد رنجبری، در مرکز رسمی هلند، بیش از یکسال است که یک پیتزافروشی زنجیره ای بنام باباجونز شعبه هلند در شهر روتردام افتتاح کرده است که بعد از خستگی از این کار، تلاش می کند تا این پیتزافروشی را به احمد مرتضایی بفروشد که در اینجا به امضای علی امین زاده و احمد رنجبر نیاز پیدا می کند که به این ترتیب یک ایمیل از بانک به دست رفقا علی امین زاده و احمد رنجبر می رسد و هشدار داده می شود اگر در طول یک مدت کوتاه، کپی کارت اقامت و امضا نفرستد دیگر بانک نمی تواند با شما کار کند و به هیچ عنوان با شما کار اقتصادی و تجاری نخواهد کرد. بلافاصله کمیته خارج کشور در جریان این کارها قرار می گیرد اما متاسفانه آنها از کار کیوان فرامرزی حمایت کردند و در کمال تعجب به ما هشدار می دهند و حتی تهدید می کنند که باید برگه های مالیاتی را امضا کنیم!

بعدا روشن شد که این کارها برای این بوده تا حساب بانکی بنام احمد مرتضایی ثبت شود!

در پایان کمیته خارج کشور، در اقدامی عجیب، این کمیته را بنام افراد دیگر می کند و کمیته را به بلژیک منتقل می کند و کیوان فرامرزی نیز بعد از فروختن پیتزا فروشی این بار شروع به کار عمده فروشی می کند و کارهایی از قبیل فروش وسایل مورد نیاز رستوران ها را در روتردام انجام می دهد و در این کارها مشغول تجارت می شود!

کمیته خارج کشور نیز به غیر از تهدید و هشدار کاری برای ما نکرد و پاسخی به ما نداد.

همچنین این کمیته در اقدامی کینه توزانه بجای پاسخگویی عضویت ما را برای مدت ۶ ماه تعلیق کرد!

لازم است فاش شود که مدتی بعد پیتزافروشی باباجونز که از ترس روشن شدن حقایق به بهانه کم بودن مشتری فروخته شد که این یک دروغ آشکار است.

آنها در طول این چند سال با کارشکنی و با سوء استفاده از نام کومله دهها حقه بازی و فریبکاری کرده اند و در حال حاضر نیز مشغول پولشویی از طریق نامشروع هستند.

ما به دلیل این تخلفات وسیع و رفتارهای غیرانسانی اعضای کومله از این پس دیگر سمتی در کومله نداریم و کناره گیری خودمان را از عضویت در کمیته هلند اعلام می کنیم.

علی امین زاده، مسئول کمیته هلند

کوروش ورزندگان عضو کمیته هلند

احمد رنجبر عضو کمیته هلند

شایان ذکر است بخش های مهم دیگری از این افشاگری در روزهای آتی بصورت اختصاصی در آکام نیوز منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا