آخرین جزئیات فرار زندانیان در کردستان/ دستگیری ۱۰ متواری/ هیچکدام از فراریان، عضو گروهک‌های معاند نیستند

آکام نیوز: در رسانه‌ها و شبکه‌های معاند نظام عنوان شده که تعدادی از زندانیان متواری زندان سقز عضو گروهک‌های ضدانقلاب بوده‌اند که این ادعا، کذب محض است.

به گزارش آکام نیوز، آخرین جزئیات فرار ۷۴ زندانی از زندان سقز به شرح زیر اعلام می شود؛

تاکنون ۱۰ نفر از متواریان دستگیر شده و ۹ نفر نیز خود را تحویل زندان داده‌اند.

بعد از فرار زندانیان، تیم‌هایی متشکل از نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه کردستان تشکیل شدند و کار شناسایی محل اختفای و دستگیری این افراد را دنبال می‌کنند.

در رسانه‌ها و شبکه‌های معاند نظام عنوان شده که تعدادی از زندانیان متواری زندان سقز عضو گروهک‌های ضدانقلاب بوده‌اند که این ادعا، کذب محض است و هیچکدام از این متواریان چنین جرمی ندارند.

عمده جرم زندانیان فراری را سرقت، حمل جزئی مواد مخدر، قاچاق مشروبات الکلی و تعدادی نیز قتل عمد محکوم به قصاص تشکیل می دهند.

افرادی که خودمعرف به زندان باشند، جرمی دیگر برای آنها منظور نخواهد شد هر چند از نظر قانونی این کار آنها جرم محسوب می‌شود.

آنهایی هم که توسط تیم‌های سه‌گانه انتظامی، اطلاعات سپاه و اداره اطلاعات دستگیر شوند، مجازات این اعمال مجرمانه به جرم آنها اضافه می‌شود.

افرادی هم که این متواریان را مخفی کنند و یا وسیله و زمینه اختفا و فرار آنها را فراهم سازند، مرتکب جرم شده و برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا