گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان، به شیوع کرونا کمک کرد!

آکام نیوز: در روزهایی که کرونا بلای جان مردم همه کشورهای جهان شده است، اقلیم کردستان عراق نیز از این بیماری در امان نمانده است و کرونا وارد کردستان عراق نیز شده است.

به گزارش آکام نیوز، در روزهایی که مردم کردستان عراق نیز همچون دیگر افراد در حال رعایت اصول بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا هستند، گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان به سرکردگی حسین یزدان پناه، که تحت نظر مستقیم مسعود بارزانی و پارتی، اداره می شود نه تنها به فکر سلامت پیشمرگانش نیست بلکه در اقدامی عجیب، مراسم نوروز را در اردوگاه برگزار کرد.

همانطوریکه در تصویر میبینید هیچکدام از پیشمرگان نه ماسک دارند و نه اصول بهداشتی را رعایت کرده اند و همگی نزدیک و چسبیده به یکدیگر دور آتش نوروز جمع شده و مشغول رقص و پایکوبی هستند!

حسین یزدان پناه که متوجه شده دیگر گروهکها مراسم نوروز را برگزار نکرده اند برای تبلیغات رسانه ای، مراسم جشن نوروز را در روزهایی کرونایی برگزار کرد!

این در حالی است که سازمان جهانی بهداشت و وزارت تندرستی اقلیم کردستان عراق، آحاد مردم کردستان و ضد انقلاب را نیز به رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از هر گونه تجمع توصیه کرده اند.

اما سران حزب آزادی کردستان ( پاک) با بی اعتنایی به این دستورات در حال تبلیغ برای گروهک خود هستند و اینگونه با جان فریب خوردگان خود بازی می کنند.

شایان ذکر است که علیرغم صدور دستور برگزاری این مراسم توسط سرکردگان حزب آزادی کردستان، حسین یزدان پناه و دیگر مسئولین ارشد این گروهک، خود شخصا، در این مراسم شرکت نکردند!

این نوع رفتارهای غیرانسانی با فریب خوردگان، مصداق بارز وحشی گری و بی مسئولیتی در قبال جان فریب خوردگان است.

انتظار می رود حکومت اقلیم کردستان عراق با این گروهک برخورد نماید و فارغ از وابستگی حسین یزدان پناه به پارتی، سرکرده این گروهک را بازخواست کند، چرا که در صورت ابتلای نیروهای یزدان پناه به کرونا، شهروندان کردستان عراق هم آسیب جدی خواهند دید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا