فوری/ درگیری شدید در بین دو شاخه دمکرات در اردوگاه ها

آکام نیوز/اختصاصی: برابر اخبار واصله از اردوگاه گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران باخبر شدیم، در چند روز اخیر بین دو شاخه حزب دمکرات، درگیری های شدیدی روی داده است و افراد دو شاخه هجری و خالد عزیزی بجان هم افتاده اند.

به گزارش آکام نیوز، اوضاع در هر دو اردوگاه بحرانی گزارش شده است، برخی شبکه های اجتماعی وابسته به هر دو شاخه دمکرات با الفاظ بسیار رکیک و غیراخلاقی سرکردگان یکدیگر را به باد فحش و ناسزا گرفته اند و هر یک شاخه دیگری را به مزدوری متهم کرده است.

همچنین تعدادی از اعضای رده بالای شاخه خالد عزیزی و شاخه مصطفی هجری، در حال ایجاد چند دسته برای برخوردهای فیزیکی با رقبای شاخه های دیگر در اردوگاه ها هستند و برخی نیز ماموریت یافته اند تا در فضای مجازی از خجالت یکدیگر در بیایند.

پشت پرده این درگیری ها مخالفان اتحاد دو شاخه دمکرات هستند اما سردسته باند هجری برای هدایت درگیری ها و فحاشی ها رستم جهانگیری، تیمور مصطفایی و محمدنظیف قادری هستند.

باند جهانگیری، مصطفایی و قادری بشدت با سیاستهای هجری هم در قبال شاخه عزیزی مخالف هستند و با تصمیمات و پست های اخیر هجری در فضای مجازی نیز به مخالفت برخاسته اند.

گفته می شود سرکردگان دو شاخه دمکرات نیروهای خود را تهدید کرده اند در صورتیکه به درگیری ها ادامه دهند اخراج خواهند شد، اما از آنجائیکه تعداد این افراد بسیار زیاد است سران دمکرات نمی توانند این تعداد نیرو را اخراج کنند و در نتیجه کنترل اوضاع از دست آنها خارج شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا