اعدام مصطفی سلیمی، دمکراتی ها را بجان هم انداخت/استعفای تعدادی از اعضای دمکرات

آکام نیوز/اختصاصی: اختلافات و درگیری لفظی بین کادر رهبری و اعضای هر دو شاخە حزب دمکرات بر سر اعدام مصطفی سلیمی بشدت بالا گرفت.

به گزارش آکام نیوز، حزب دمکرات می گوید، اسنادی در دست دارد کە مصطفی سلیمی توسط آسایش اتحادیە میهنی تحویل ایران دادە شدە است.

اعضا و پیشمرگان حزب منحله دمکرات کردستان، از روزهای گذشته، بشدت در فضای مجازی بە حزب دمکرات حملەور شدە و اعلام کرده اند که اطلاعیە حزب دمکرات کاملا بزدلانە بودە و سران دمکرات، جرات نکردەاند در اطلاعیه خود، بە استرداد مصطفی سلیمی اشارە کنند.

همچنین پیشمرگان حزب دمکرات، بر خلاف میل باطنی اعضای حزب در صفحات فیسبوک خود،هم از حزب خود انتقاد کردە و همچنین اتحادیە میهنی را خائن اعلام کردە و از الفاظ بسیار رکیکی بر علیه اتحادیه میهنی، استفادە کردەاند کە این امر باعث شدە حتی در داخل حزب بین چندین کادر رهبری جر و بحث های شدیدی بوجود بیاد و بیانیە حزب را بزدلانە اعلام کنند.

طبق اعلام یک منبع موثق باخبر شدیم کە تعدادی از اعضای خارج نشین حزب منحله دمکرات، نامە انصراف از عضو بودن در هر دو شاخه، حدک و حدکا را تقدیم حزب کردەاند.

اوضاع در حزب دمکرات بحرانی گزارش شده و اعضای دستە کارگزاری، دچار سرگردانی شدەاند و اعلام کرده اند که واقعا نمی شود این همە کادر و پیشمرگ و اعضا را از حزب اخراج کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا