طنز روزگار! + کومله و دمکرات یک قاتل جوان را کودک مجرم معرفی کردند! عکس

آکام نیوز: هفته گذشته یک زندانی قاتل در کردستان با درخواست اولیای دم اعدام شد، زندانی که متهم به قتل یک جوان بود و در نهایت با حکم دادگاه به قصاص نفس(اعدام) محکوم شد و این حکم به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش آکام نیوز، همزمان با اعدام این مجرم و حتی پیش از اعدام، کومله و دمکرات در بوق و کرنا کردند که این فرد که یک جوان بالای سن قانونی یعنی ۱۸ سال بود، یک کودک بوده که اعدام شده است!!

فارغ از اینکه همانطوریکه در تصویر دیده می شود، هیچ این مجرم هیچ شبهاتی به کودک ندارد، اما این جنجال دروغ، باعث واکنش میشل باچله، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد نیز شد!

در بیانیه ای که چهارشنبه از سوی باچله منتشر شد، به اعدام شایان سعیدپور در زندان سقز اشاره شد، همان زندانی که در روز سه شنبه دوم اردیبهشت به دار مجازات آویخته شد.

زندانی که کومله و دمکرات از او بعنوان کودک مجرم یاد می کنند.

مجازات قاتل در هر سنی که باشد بر اساس قانون، قصاص است و اختیار اعدام به خانواده مقتول داده می شود.

نباید فراموش کرد فردی که به راحتی به قول ضد انقلاب در زمان کشتن یک انسان بیگناه، ۱۶ سال سن داشته، با آگاهی کامل اقدام به کشتن می کند و در حال عادی هیچ نوجوانی اقدام به کشتن انسان دیگر نمی کند جز افراد مجرم و بزهکار.

متاسفانه سازمان های به اصطلاح حقوق بشری به مسائل حقوق بشری نگاهی سیاسی دارند، چرا که افراد زیادی زیر سن قانونی در آمریکا و دیگر کشورها اعدام می شوند، در عربستان گردن زده می شوند و… اما صدای یک نهاد حقوق بشری درنمی آید.

ناگفته نماند مجرم اعدام شده، در زمان اعدام بالای ۱۸ سال داشته و طبق قوانین، مجازات قاتل، قصاص است و هیاهوهای رسانه های ضد انقلاب هرگز تاثیری در اجرای عدالت در کشور نخواهد داشت و حمایت از قاتل و متجاوزان، رویه همیشگی گروهکهای ضد انقلاب بوده و هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا