کومله ها به نیروهایشان دستور دادند در ماجرای مصطفی سلیمی به اتحادیه میهنی حمله نکنند

آکام نیوز: یک منبع خبری در اردوگاه کومله که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار آکام نیوز گفت؛ تمام شاخه های کومله به نیروهایشان در داخل دستور داده اند در خصوص واکنش های تند و حمله به اتحادیه میهنی کردستان و حکومت اقلیم کردستان از خود خویشتنداری نشان داده و سکوت کنند.

به گزارش آکام نیوز، پس از اعدام مصطفی سلیمی زندان قاتل وابسته به حزب منحله دمکرات کردستان ایران، حرف و حدیث های زیادی در محافل مختلف مطرح شد مبنی بر آنکه این فرد را حکومت اقلیم و اتحادیه میهنی تحویل ایران داده اند.

حملات به اتحادیه میهنی از سوی کومله و حزب منحله دمکرات شدت گرفت و همین مسئله باعث نگرانی سرکردگان کومله از جمله عبدالله مهتدی و عمر ایلخانی زاده شد.

سران کومله و دمکرات در همین راستا به تمام نیروهایشان طی بخشنامه ای دستور دادند در فضای مجازی حق ندارند به اتحادیه میهنی حمله کنند و آنها را متهم به استرداد مصطفی سلیمی به جمهوری اسلامی ایران نمایند.

سرکردگان ضد انقلاب نگران برخورد اتحادیه میهنی با آنها هستند و بخاطر ترس از اخراج از حوزه اتحادیه میهنی کردستان عراق، به نیروهایشان دستور داده اند سکوت کرده و دیگر به اتحادیه میهنی حمله نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا