عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله حاضر نیست به شمال عراق بازگردد

آکام نیوز: مراسم مسلح شدن تعداد دیگری از فریب خوردگان جدید گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران (شاخه عبدالله مهتدی) برگزار شد.

به گزارش آکام نیوز، مراسم ۱ مه و پیوست شدن جمعی دیگر از فریب خوردگان به نیروهای کومله در کردستان عراق، بطور همزمان برگزار شد.

در این مراسم جمعی از کادرها، اعضا، پیشمرگان و کمیته مرکزی کومله حضور داشتند و عبدالله مهتدی سرکرده کومله،همچنان غایب بزرگ این مراسم بود.

در این مراسم که بدون رعایت اصول و راهنمایی های کادر پزشکی اقلیم کردستان و در نظر گرفتن پروتکل های ابلاغی و نظارتی هیئت مقابله با بیماری کرونا، برگزار شد، سرکرده کومله حضور پیدا نکرد و همچنان در اروپا ماند.

این مراسم در ارتفاعات "قراغ" واقع در سلیمانیه برگزار شده بود و عدم حضور سرکرده کومله باعث ناراحتی فریب خوردگان جدید شده بود و آنها به این امر اعتراض کردند و سرکرده کومله را به بی توجهی متهم کردند.

نام دسته جدید فریب خوردگان "ده شتی دارێ" بود، فریب خوردگان دقیقا در روزهایی که بحران کرونا بر اقلیم کردستان حکمفرماست، آموزش دیدند و سرکردگان کومله توجهی به توصیه وزارت بهداشت اقلیم مبنی بر تعطیلی آموزشگاه نکردند.

عبدالله آذربار از اعضای دفتر سیاسی و مسئول نظامی کومله، بجای سرکرده کومله سخنرانی کرد.

مولود یوسفی، یکی از مسئولین آموزشگاه نیز در اعتراض به عدم حضور سرکرده کومله، مراسم را نصف و نیمه ترک کرد.

شایان ذکر است عبدالله مهتدی از زمان شیوع کرونا، در اردوگاه آفتابی نشده است و پیشمرگان کومله بدون هیچ امکاناتی و با هزینه شخصی باید تجهیزات پزشکی و محافظتی در مقابل ویروس کرونا را تهیه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا